woensdag 24 april 2024

2x een Bee

 Hoi hoi, hier ben ik weer eens, heeft wel te lang geduurd. 😀

Op woensdag 3 april hadden we een gezellige Kwartet Bee  bij Betsy  in haar prachtige grote appartement. We werden weer voorzien van allemaal lekkers bij de koffie en natuurlijk veel bijgepraat en geïnspireerd door onze hobby konden we er weer tegen 😍

Twee weken later kwam de andere Bee groep waar ik bij zit, de 4 vingerhoedjes bij Aleid, waar het ook erg gezellig was en ook zo snel voorbij. Ook hier de nodige inspiratie opgedaan 😊


Liefs, Ineke


6 opmerkingen:

Knutselpret zei

Dat ziet er weer fantastisch uit en heel gezellig lijkt mij

Willy zei

Dat is gezellig Ineke, jammer dat het dan zo snel weer voorbij is.

Floor zei

Altijd gezellig hè zo met een paar dames op de bee. Twee verschillende nog wel.
Vind het ook zo leuk om het werk van anderen te bekijken.
Wel kleine groepjes, lekker rustig. Op mijn bee hebben we veel meer leden, ook leuk hoor.

Anoniem zei

Altijd gezellig, die uurtjes samen handwerken! Leuk hoor Ineke!
Groetjes van Mar

frameless mind zei

Gezellig die bee bijeenkomsten!!
Met vier rond de tafel lijkt me een mooi gezelschap.
Zo fijn om mekaar te inspireren.
Groetjes,
Liliane

Quiltblog Janine zei

Ik zit ook op twee bee's. Eentje om de week en eentje 1x per maand. Altijd gezellig, meer bijpraten dan werken soms. Contacten zijn belangrijk voor mij.