zondag 7 juni 2020

Voorlopig een pauze

Omdat ik wat meer met lapjes wil bezig houden in mijn vrije tijd, stop ik even met bloggen.
Ik kom terug, dat beloof ik. Ook reageer ik een poosje niet bij de blogs die ik volg, al zal ik ze wel lezen.

2 à 3 jaar geleden had ik meegedaan met een bloemenruil, daar had ik nog niets meegedaan, doosje ging open toen er op Facebook een bloem per dag werd gemaakt. Had er een aantal gemaakt en toen maar besloten om te beginnen met de bloemen op deze manier aan elkaar vast te naaien. Beetje op kleur en ik zie wel waar ik eindig.






Deze 4 hartjes zijn voorlopig ook de laatste die ik nu heb gemaakt in deze tijd dat er corona heerst in Nederland. In totaal heb ik er 100 van gemaakt. Nu wil ik er een quilt ervan gaan maken, maar wil in het midden van alle hartjes iets bijzonders maken. Ga dit ook uitwerken, maar wanneer ik er aan toe kom en zin in heb. Dus geen haastwerk 😊








Ook heb ik nog weer wat blokjes gemaakt van de Dear Jane, dat is erg leuk om te doen, jammer dat ik niet zo heel veel tijd ervoor heb, want werk heb ik genoeg, met af en toe overwerken en dan mijn huishouden, boodschappen en mantelzorg.








Deze 2 heb ik vorige week gemaakt. Wil nog een achterkant ergens scoren, zodat ik eens kan beginnen met quilten en in elkaar zetten van rijen. Maar dat heeft ook niet zo'n haast, het is al erg leuk om telkens 1 blokje te maken. Heerlijk pietepeuterig bezig zijn, ik hou ervan.


Lieve volgers en lezers, bedankt voor jullie bezoekje hier en eventuele reactie.
Tot een volgende keer.                                               
                                                                                        Liefs, Ineke







16 opmerkingen:

Annelies zei

Ik hoop snel weer op je blog te lezen, maar begrijp je pauze.

Annemiek zei

Grnoeg projecten onder handen en je Dj begint al te groeien wordt mooi. Tot later dag.

Gerda Hartman zei

Genoeg om je bezig te houden. Hopelijk weer tot snel.

Coby Breitner zei

Jammer hoor dat je even stopt, jij bent ook degene die altijd wel een reactie achter laat. Ik heb zelf geen blog maar zie het bij anderen en denk dat veel mensen dat toch hartstikke leuk vinden. Kom snel terug.

Tilly zei

Veel plezier met je lapjes Ineke, en we zien je graag weer terug.
Groetjes Tilly

Guusje, zei

Mooie werken heb je onderhanden. Ik zie je graag tzt terug.

Dientje zei

Een pauze kan nooit kwaad, maar wel terugkomen. Lekker blijven spelen met de lapjes. Groet, Dientje

Annie Kingma zei

Heel mooi allemaal, en het pietepeuterige gaat je zo goed af, heb daar echt bewondering voor.
Houd gezellig pauze, mijn blogposten zijn ook dunnetjes hoor.
En je komt zeker wel weer terug hé Fijne zomer.
Groetnis Annie

Elizabeth zei

Nou, ik kan het wel snappen hoor... Ik lees dat je ook nog werkt en mantelzorger bent... Tjonge, dat pakt heel wat van je tijd. En bloggen kost gewoon tijd!

Conny's-blog zei

Nou veel plezier dan nu met je lappies he.
Ben benieuwd of dat gaat schelen nu je even stopt met bloggen.
Maar wel terug komen he, fijne zomer................liefs.Conny

Knutselpret zei

even lekker tijd voor jezelf veel plezier

Willy zei

Geniet van je blogpauze Ineke en veel handwerkplezier.

miekequilt zei

Goed om even voor jezelf te kiezen.

Yvonne zei

Veel plezier de komende tijd met je lapjes Ineke. Met de mooie projecten waar je aan werkt, komt dat vast wel goed!

Floor zei

Jammer dat je even een stop houdt, maar soms heb je het gewoon te druk, dat snap ik.
Ga maar fijn verder met je leuke en mooie projecten.
Veel succes er mee, en hopelijk tot blogs over een tijdje.

Quilts and Newf's zei

kan me het best voorstellen dat je een blog pauze houd.
Hoop wel dat je snel terugkomt, je blog is gewoon te leuk.
ben ook benieuwd hoe je lopende projecten worden.
tot gauw.