donderdag 22 februari 2024

Drukke maand

Afgelopen weken, dus vanaf half januari, hebben wij drukke tijden gehad, maar de komende week, met de sleuteloverdracht,  wordt het hopelijk wat rustiger. Het appartement waar mijn schoonmoeder woonde is helemaal leeg, we hebben de laatste spullen er uit en een bedrijf heeft voor ons verder alles ontruimd en schoongemaakt. De nieuwe huurder is bekend en is voor de tweede en laatste keer even geweest voor de maten enzovoort.
Nu kan ik mij iets meer ontspannen, maar ja, dat is niet zo ineens gedaan😔😊
                                                                   ~ * ~
Afgelopen woensdag eindelijk weer een Kwartet-bee, was weer als vanouds gezellig en er was genoeg te bespreken en nieuwtjes uitwisselen. 
 
 Karola en Anita zijn weer met een leuk nieuw project begonnen, het zal voor de Kerst af moeten zijn, want het heet Merry merry  Snowmen van Bunny Hill Designs 👍. Betsy is weer wat verder gekomen met haar prachtige flowergarden van Edyta Sitar. En ik ben over de helft met quilten van mijn bargello-quilt, dus nog even en kan bij de stapel van Affo's. Dan wil ik een top van hexagonnen quilten die al een poosje opgerold ligt te wachten. Toch wil ik ook even kijken of ik niet alvast iets meer kan voorbereiden voor mijn vakantie, want niets meenemen is zo...nou ja...niets😄🤔🤭

Liefs, Ineke

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou ik gun je nu alle rust toe en inderdaad neem wel wat mee op vakantie!!! Jr bent een toppetje.

Floor zei

Altijd fijn als een quilt weer "op de stapel affo's" komt te liggen, maar eigenlijk wel jammer.
Hopelijk komt ie ook ergens te hangen zodat je er elke dag van kunt genieten.
Zelf wissel ik de quilts vaak af, zodat ze (bijna allemaal) een keertje aan de beurt komen om bewonderd te worden.
Zeker, op vakantie moet je wel een werkje meenemen voor het geval dat je nergens anders zin in hebt. Lekker relaxen met wat steekjes.
Dat geeft een opgelucht en opgeruimd gevoel dat je klaar bent met het leegruimen van het appartement.
Lieve groetjes,
Floor

Annie Kingma zei

Fijn dat nu alles klaar is met het apartement. Gezellig weer een bee. Een nieuw leuk werkje voor de vakantie moet kunnen. Succes Groetnis Annie

frameless mind zei

Dag Ineke,
Fijn dat de zorgen ivm het appartement nu achter je liggen.
Er komt héél wat bij kijken maar het is allemaal goed afgesloten.
De zin om met de lapjes aan de slag te gaan komt dan snel terug.
Een bee is een ideale plek om over zulke zaken te spreken. Iedereen krijgt hier vroeg of laat mee te maken.
Ik lees ook dat er een vakantie in zicht komt.
Deze zal zéér welkom en welverdiend zijn 👍
Groetjes,
Liliane

Quiltblog Janine zei

Het geeft rust in je hoofd denk ik, als je dat huis kan loslaten. En dan is er ruimte voor creativiteit. En op vakantie zonder quiltwerkje, het is voor mij onmogelijk. Dan heb ik de rust niet om op vakantie te zijn.
Fijne vakantie! :-)

Frederika zei

Fijn om alles op orde te hebben. Het is toch altijd een hele onderneming. En dan straks lekker van een heerlijke vakantie genieten. Groeten Frederika

Yvonne zei

Wat fijn dat het leeg en schoon is Ineke, wat een klus hè?
Hopelijk nu wat tijd om te ontspannen en wat meer tijd voor jezelf en de hobby en dan ook weer lekker op vakantie, weer naar jullie favoriete Lanzarote?

miekequilt zei

Tja, het huis van een ander leeghalen kost veel tijd en emotie. Fijn dat het nu gedaan is. Gelukkig heb je een fijne hobby en kon je weer lekker aan de slag. Spullen voor de vakantie uitzoeken: heerlijk. Ik leg ook al af en toe iets weg.