woensdag 24 mei 2023

Precies een half jaar geleden

Het is precies een half jaar geleden dat ik hier op mijn blog iets heb geschreven. Vanaf die tijd zat ik in een dipje qua handwerken, maar nu kan ik voorzichtig zeggen dat er een kleine doorbraak is. Vandaag zijn wij, onze Bee-kwartet, na lange tijd weer eens bij elkaar gekomen. Ik had mijn rand met punten van de Dear Jane mee, de zin moest nog komen, maar nadat we nieuwtjes enz.hadden gewisseld, langzaam aan begonnen met steekjes te zetten. En ja hoor, al doende en tijdens de gesprekken kreeg ik de slag weer te pakken.
De andere dames hadden andere werkjes waar ze mee bezig waren en Karola had ook nog even de poes van de buren op schoot, want die vond het leuk om er ook te zijn
Het blok van Anita, prachtige stoffen en blokken zijn van Tula Pink
Betsy is bezig met een prachtige applicatie
En Karola is bezig met strikjes 🥰 en zie haar buur-kat op schoot 🐈 Natuurlijk gelijk weer een vervolg afspraak gemaakt voor in juni, hopelijk is het dan iets warmer en kunnen we lekker buiten zitten. Vanmiddag mijn tas mee genomen naar Aleid, daar een mini Bee-(tje) en lekker verder steekjes gezet, dus meteen iets verder gekomen. Jammer, geen foto's gemaakt, helemaal vergeten 🫣Het was erg gezellig en meteen haar de spulletjes gegeven die bij mij binnen waren gekomen van de Quiltzusjes.
Nu sluit ik maar gauw internet af en ga proberen nog wat steekjes te zetten, zolang ik nog in the flow zit.
Liefs, Ineke
 

13 opmerkingen:

Dientje zei

Top, fijn dat het weer gaat. Groet, Dientje

Anoniem zei

Geweldig Ineke, je liefde voor je mooie hobby is weer aan het groeien. Heel fijn! Soms is even afstand nemen heel goed! Wens je alle succes van de wereld om lekker door te gaan, toy toy toy!

Ineke zei

Dankjewel "anoniem", voor je reactie

Willy zei

Hej Ineke,
Fijn dat je weer in de handwerkflow zit.
Groetjes Willy

Floor zei

Wat fijn dat de zin weer terug is Ineke! De dip heeft lang geduurd, maar als je samenkomt met andere quilters komt de zin zo maar weer terug.
In juni zal het vast wat warmer zijn, daar hebben we wel behoefte aan.
Groetjes,
Floor

Knutselpret zei

Wat leuk en heel fijn dat het weer gaat. een prachtige hobby

miekequilt zei

Leuk dat je er weer bent. En fijn dat het weer goed gaat.

Annemiek zei

Wat fijn dat je zin in quilten weer terug is kun je je DJ afmaken zou jammer zijn dat die niet afkomt nu je al zover bent gekomen. Leuk om Betsy weer bezig te zien.

Conny's-blog zei

Leuk dat je er weer bent.
Je DJ is al zover dus kom he je kunt het haha.............liefs. Conny

Marion van de Sande zei

Wat leuk dat je de slag weer gevonden hebt en dan ook meteen een blogje schrijft.

Yvonne zei

De kracht van samen quilten! Heb al zo vaak gehoord dat dames in een quiltdip zaten en er ook heel snel weer uit waren als er gezamenlijk werd gequilt en geqletst! Daar knapt een ieder weer van op! Fijn dat je de zin weer terug hebt.

Quilts and Newf's zei

Altijd gezellig een Bee, en af en toe een handwerk dipje is ook niet erg. Maar wel fijn dat je weer lekker bezig bent met quilten . En bloggen . Je berichtjes werden gemist.

Aritha V. zei

Zo knap. Die applicaties.