zaterdag 12 november 2022

Wel of geen blogpost meer

Het is al een poosje geleden dat ik heb geschreven, ook lees ik weinig blogs meer(sorry bloggers), niet veel zin meer in het schrijven. Ook op quiltgebied is er al een poosje niets meer gedaan, zit middenin een quiltdip, maar het komt vast wel weer goed. Even nog een paar foto's van mijn laatste steekjes aan de Dear Jane, de eerste rij punten zijn gequilt en aan het middenstuk gezet.
De laatste foto is een probeersel op de naaimachine, al van een paar maanden terug. Wie weet kom ik nog wel weer eens terug in blogland. Liefs, Ineke

10 opmerkingen:

Knutselpret zei

Een dip kan heel lastig zijn. Komt vast ggoed even rust kan heel goed zijn sterkte

Annelies zei

Een dip heeft helaas iedereen wel eens. Wat wordt je DJ mooi !!

Dientje zei

Jammer dat je in de dip bent. Hopelijk kom je snel weer boven. Succes. Groet, Dientje

miekequilt zei

Ik miste je al een tijd en snap nu hoe dat komt. Hopelijk kom je gauw uit je quiltdip, want dat is echt vervelend. En wellicht kom zin in bloggen dan ook weer. Want ik vind het leuk om bij je mee te kijken.

Judith zei

Blijf ajb, er zijn er nog maar een handje vol! Te leuk om bij elkaar het werk te bewonderen.

frameless mind zei

Dag Ineke,
Wat vervelend dat je in een quiltdip zit. Ik zie bij jou toch altijd zulke mooie quiltprojecten. Héél mooi gemaakt!
Ik hoop dat de oorzaak van je quiltdip niet van ernstige aard is en dat de zin snel weer terugkomt.
We twijfelen allemaal wel eens hoor. Even een stapje terug doen en nadenken over wat je echt nog wil. Als de liefde voor het quilten/bloggen groot genoeg is dan overwint ze wel!
Dank voor je mooie commentaar op mijn blog!
Groetjes,
Liliane

Elizabeth zei

Van tijd tot tijd hebben we er bijna allemaal last van. Je hebt òf geen zin, òf geen inspiratie, òf de fut is eruit...
Gewoon je tijd nemen, en we zien wel.
Wat is DJ toch mooi!

Annelein zei

Wat is je quilt mooi!!!

Ik ben in de lente juist weer begonnen met bloggen... 😉. En weer helemaal in de mood. Kwam even buurten door je reactie bij Juud.

Floor zei

Je Jane wordt prachtig Ineke, zo mooi dat quiltwerk.
Tja wel of niet bloggen... het is veel werk, ook het lezen van blogs, maar ook wel leuk om te zien wat anderen doen en soms inspiratie op doen.
Hopelijk kom je toch zo af en toe even terug.
Groetjes,
Floor

Yvonne zei

Ik hoop dat je het plezier in bloggen en quilten weer terug krijgt Ineke. Niets forceren, dan komt het hopelijk vanzelf goed. Ik lees je blogjes altijd met plezier en heb je werk aan je Dear Jane met plezier gevolgd. Het wordt echt zo een mooie!
Hopelijk lezen we snel weer iets van je!