dinsdag 21 juni 2022

Van alles wat

 Na ruim 3 weken heb ik wel weer wat foto's en een kort verslag erbij.



Ik heb maar een aantal punten van de Dear Jane bij elkaar op een foto gezet met mijn app Quick Grid. 

Ik maak er iedere week 2, meestal 1 is een opdracht van de Dear Jane pagina op Facebook en dan maak ik 1 extra. 

Ondertussen heb ik bijna 2 rijen compleet.😊




Iedere woensdag maak ik een paar mandjes en randblokken voor deze quilt, de Trick or Treat, uit het boek van Barb Adams, When the Cold Wind Blows.





DH had 2 weken vakantie opgenomen en toen hebben we een uitstapje gemaakt naar Scheveningen en op terugweg de volgende dag, naar Zierikzee om mosselen te eten.

In de reuzenrad





Zierikzee



Nog een paar foto's van dahlia's, roos en hortensia








              Liefs, Ineke

8 opmerkingen:

Elizabeth zei

Oh, ben je in het reuzenrad geweest? Lijkt me dood eng...!
Fijn dat er alweer zoveel puntjes gemaakt zijn, Facebook als stok achter de deur zou een goeie voor mij zijn als het aankomt op quilten. Het ligt hier maar te liggen en ik kan me er niet toe zetten.
Wat een mooie bloemen laat je zien, staat zo gezellig zomers he...

Floor zei

Wat heb je mooie punten gemaakt voor Jane.
De mandjes groeien ook lekker. Vind de randblokken ook erg leuk.
Je bent een held dat je in het reuzenrad durfde.
Met de ogen dicht zou ik het nog durven, maar naar beneden kijken :-(

Annie Kingma zei

Prachtig de punten en ook de mandjes.
Zie ze geregeld op FB.
Maar een blogje is ook gezellig.
Groetnis Annie

Dientje zei

De DJ puntjes had al op FB gezien, gaat lekker. De mandjes worden ook mooi, allemaal andere stofjes? Leuk tripje heb je gemaakt. Vast veel zee gezien in het reuzenrad. Groet, Dientje

Anoniem zei

Leuk om te zien allemaal Ineke.

Yvonne zei

Wat leuk dat je in het reuzenrad bent geweest, ik kan van hier op het strand het rad zien, maar ben er nog nooit in geweest....wordt misschien toch eens tijd om te gaan doen.
Jullie hadden in ieder geval mooi weer bij jullie uitstapjes naar de kust.
Heerlijk hoe alles groeit en bloeit in de tuin op het moment hè? Ik kan daar ook zo van genieten.

Quilts and Newf's zei

Mooie puntjes voor de dear Jane, is wel een goede stimulans die Facebook groep.
Pfff, die reuzenrad is niet echt geschikt voor mensen met hoogtevrees, maar het uitzicht zal mooi geweest zijn.

Marja Rijnsburger zei


Hallo Ineke, molen Berenschot staat vlakbij Winterswijk.
Groetjes Marja