zondag 29 mei 2022

Vergeten

Even een kort blogje op de zondagavond. 

Ik zat net te scrollen door de post van  december vorig jaar, kwam ik dus een foto tegen van mijn Schering en Inslag, waar ik toen zo druk mee was. 


                                                                                Inmiddels is die ook af, die moet ik dan nog wel quilten. Een vierkante quilt, die ik ga gebruiken als tafelkleed voor buiten ;)






Af en toe maak ik ook een tasje, etui of een toilettasje, deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin, toen ze 65 jaar werd.







Hier hangen de punten van de Dear Jane, de eerste complete (bovenste ) rij die af is. Iedere week maak ik 1 punt die wordt opgegeven op de pagina van de Dear Jane van Facebook door Fernande plus nog een extra punt.   




  


En dit zijn de punten van afgelopen week die ik heb gemaakt.


Zo groeit het gestaag verder!



Liefs, Ineke




13 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk en gezellig verhaaltje!
Ja de schering en inslag moet ik ook nog afmaken!
Maar je DearJane gaat zéker ook leuk worden!
Nog veel quiltplezier!!

Annelies zei

Erg mooi je Schering en Inslag. Geeft een heel leuk effect.
Succes met je DJ punten.

Elizabeth zei

Ongemerkt doe je veel meer dan dat je je bewust bent!
Wat een leuke quilt is dat ... en ook een grappige naam.

Zininquilten zei

Leuk die schering en inslag…lekker fleurig….hou ik wel van….

Floor zei

Die schering en inslag quilt is prachtig geworden. Tja nog wel "even" quilten :-)
Mooi die punten van de Jane, je schiet daar ook lekker mee op.
Hoe leuk het ook is, vaak is het ook fijn als het einde in zicht is.

Dientje zei

Mooie schering en inslag, lekker kleurig. Zal een leuk tafelkleed worden. Groet, Dientje

Anoniem zei

Haha, had je schering en inslag al een keer opgeslagen. Op mijn to-do lijstje. Je punten zien er strak uit. Ik weet nog wel dat de punten maken ook nog een hele klus was. Ben blij dat ie af is! We blijven toch gezellig bezig zo!!

Knutselpret zei

Dat is dus een inhaal post maar heel erg mooi geworden.

Anoniem zei

Dat is een mooie en vrolijke tafelkleed geworden. Je hebt straks weer wat af. Dan kan je weer wat nieuws beginnen.

Quilts and Newf's zei

Je schiet lekker op met je dear Jane .
En je tafelkleed is lekker vrolijk !

Yvonne zei

Prachtige top, die zal vrolijk staan als tafelkleed! Altijd een leuk cadeau om te geven én te krijgen zo'n tasje.
En je Jane, die groeit gestaag en wordt echt een pracht van een exemplaar!

frameless mind zei

Dag Ineke,
Wat een leuke reactie heb je op mijn blog gepost! Altijd fijn om zulke lieve woorden te lezen!
Ik zie hier je schering en inslag quilt. Wat een leuk effect geeft dit patroon. Ik denk wel dat je hier goed je kopje bij moet houden om geen vergissingen te maken.
Je DJ punten vind ik prachtig. Héél mooi in deze kleurtjes!!
Veel plezier met alles wat je onderhanden hebt!
Lieve groet,
Liliane

Anoniem zei

Ik vind de schering quilt zo leuk. Hij staat op mijn lijstje om ook te gaan maken.
miekequilt