zaterdag 9 juli 2022

Update

 Ruim 14 dagen geleden voor het laatst gepost, dus nu maar even een kleine update over van alles.

In het weekend gaan we vaak een ronde fietsen, hier zagen we 2 jonge ooievaars hoog boven op de nest, terwijl de ouders wat verder weg aan het eten waren. Die foto's waren niet zo duidelijk. 

          Vind die zwammen aan oude bomen altijd we heel mooi.

 


En dit was mijn lunch, manlief neemt vaak een grote dikke hamburger, maar ik vind zo'n gevarieerd plankje van de chef-kok altijd wel erg lekker.







Ben nog regelmatig bezig met mandjes maken, de ene week komen er meer af, dan een andere week. Maar toch komt het wel goed, want het groeit gestaag.









Ook met de punten voor de Dear Jane gaan goed, tot nu toe komen er iedere week 2 af. Afgelopen week zelf 1 hoek-punt gemaakt, erg bewerkelijk, met kleine stukjes. Momenteel ook bezig met een punt, die stukjes zijn zelfs nog kleiner😱







En nog een paar compilaties van mijn tuinplanten



               


                     Liefs, Ineke


 






          



15 opmerkingen:

Dientje zei

Een hamburger op zijn tijd is lekker, maar zo'n uitdagend plankje trekt mij meer. Je hebt in ieder geval genoten van de fietstocht en het lekkers. Groet, Dientje

Knutselpret zei

Lekker fietsen en onderweg eten Heerlijk handwerken en wat wordt het mooi. En ook zo n mooie tuin echt genieten .

Floor zei

Zo leuk gedaan die laatste foto met 5 foto's in elkaar, vooral omdat er een cirkel in zit.
Dat soort dingen moet ik ook nog eens leren.
Die zwammen zijn dacht ik heel slecht voor bomen.
Zag een tijd terug een hele rij dode beuken die helemaal vol zaten met dezelfde zwammen.
Weet alleen niet of ze dood zijn gegaan door de zwammen, of dat die zwammen graag op dode of zieke beuken zitten.
Heerlijk toch om met meerdere projecten bezig te zijn, daar hou ik ook zo van.

Zininquilten zei

Gezellig verhaaltje met hele mooie plaatjes…die ooievaars…zo leuk….en je quiltwerk….gewoon prachtig…

Anoniem zei

Mooie foto’s. Zo plankje met variaties lijkt me ook lekker, maar een goede hamburger is ook wel erg lekker. Mooi de mandjes em de andere quiltwerkjes. Mooi de stokrozen.

Tilly zei

mooie compilatie van je tuinplanten,ze staan er goed bij. Je quiltwerken zijn ook prachtig. Ziet er lekker uit het plankje van de chef.
groetjes Tilly

Elizabeth zei

Ach ja, mannen en hamburgers.. vertel mij wat. Ik geef je groot gelijk met dat gevarieerde broodplankje!
Prachtig die paddenstoelen bij de bomen, het zijn net hoedjes.
Mooie bloemen in je tuin; zijn het gladiolen?

Marja Rijnsburger zei

Leuk hé die mandjes, bij mij ligt de top van deze te wachten om gequilt te worden.
De punten van de Dear Jane zijn mooi geworden, je schiet al aardig op met de quilt.
Fijn weekend.

miekequilt zei

Wat een gezellig gevarieerd blog. Je DJ wordt mooi. Ik zou zelf ook zo'n mooi plankje kiezen.

Yvonne zei

Heerlijk hè Ineke, een mooie fietstocht met lunch, geeft me altijd het gevoel van een mini-vakantie, ook al is het maar één dag!

frameless mind zei

Dag Ineke,
Wat heerlijk om zulke fietstochtjes te maken. Bij onze achterburen zitten ook ooievaars. Soms zien we ze boven onze tuin zweven. Prachtig zicht is dat. Zoooo sierlijk.
Dat plankje ziet er heerlijk uit. Lekker gegeten en dan weer verder met de fiets!!Zalig!
Jouw DJ punten zijn prachtig. Wat werk jij toch secuur!!
Mooi die kleurenpracht in je tuin. Ook dat is genieten!
Fijn weekend!
Lieve groet,
Liliane

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

I got excited when I read this post. What little beauties your baskets are! And my goodness, what a wonderful job you are doing of your Dear Jane. It is turning out wonderful! Happy Stitching from me in Canada.

Anoniem zei

Mooi en gezellig ( en lekker...mmm) allemaal.
Ps, bij onze camping was ook een ooievaarsnest...regelamatig hoorden wij ze ' klepperen' zoals DH dat tegen mij zei. En af en aan vliegen...

Anoniem zei

O...er staat geen quiltingmoesje bij mijn ( vorige reaktie...maar anoniem?)
Alsnog dan en...,
groetjes van Simone :0)

Quilts and Newf's zei

Wat leuk die ooievaars, je iet ze steeds meer. Mooie paddestoel en gladiolen.