vrijdag 20 mei 2022

Weer actief

Oh ik ben blij, kan weer wat handwerken. Het was al een poosje geleden dat ik niet zonder pijn kon handwerken, maar sinds 1 week is het gelukkig heel wat beter met mijn schouder/arm. Durf nog niet te lang bezig te zijn met quilten, maar patchen gaat veel beter. Dit zijn mijn vorderingen


Weer een paar mandjes erbij, ook de driehoekjes gaan goed (foto volgt een andere keer)







Twee punten van de Dear Jane erbij, iedere week probeer ik er 2 af hebben.



De baby-quilt is bijna klaar met quilten, iedere dag een klein stukje, hopelijk kan die volgende week op de post.




Afgelopen week wat dagen doorgebracht in de tuin, onkruid wieden en snoeien van hedera, wat nogal veel werk is. Gelukkig helpt DH mee.

Niet zo'n lang blogje dit keer, misschien meer de volgende keer.

                                                                                              Liefs, Ineke  





10 opmerkingen:

Zininquilten zei

Doe rustig aan …..hetkomt langzaam weer goed…

Knutselpret zei

Rustig aan maar lekker als je je habdwerk weer op kannpakken geeft altijd een lekker gevoel

Conny's-blog zei

Rustig aan doen dan, mooie mandjes en punten heb je weer gemaakt..........liefs.Conny

Tilly zei

Wat fijn dat je weer een naald kan vasthouden.Mooie mandjes heb je al gemaakt.
En rustig aan maar. Fijn weekend toegewenst.

Elizabeth zei

Dat wist ik niet, dat je een tijdje 'getobt' heb... Ik vond het wel stil op je blog!
Maar wat vervelend zeg, terwijl je zò graag wil.
Tuinieren zal ook niet prettig gaan, denk ik...

Dientje zei

Fijn, dat het weer beter gaat. Houden zo. Rustig aan opbouwen. Groet, Dientje

Annelies zei

Goed re joren dat het weer beter gaat. Pijn in arm en schouder is heel vervelend.

Kleine Vingers zei

Mooie de punten en die mandjes

Yvonne zei

Wat een mooie quilt in je header.
Fijn dat je weer wat meer kunt quilten, daar worden we toch het gelukkigst van hè? Veel quiltplezier gewenst deze week!

Annelein zei

Mooi... en wat fijn dat het beter gaat.