vrijdag 13 mei 2022

Amateur of niet?

 Sinds ik een nieuwe mobiele telefoon heb, is er iedere keer wel iets nieuws te ontdekken wat ik ermee kan doen. Dat is nu sinds 1 week foto's maken met een macro lens. Een paar foto's









Maar nu probeer ik ook de foto's hier op de laptop in mijn blog op een leuke speelse manier te plaatsen, maar ze schuiven niet mee, soms wel, soms weer niet. Pfff...wat een gedoe 😝





Vorige keer liet ik wat foto's zien waar ik mee bezig ben, maar vergeten een foto te plaatsen van een baby-quiltje waar ik mee bezig ben voor de baby van een neefje van me. Die moet ik dan ook nog opsturen naar Brazilië. En de baby verwachten ze rond half juni, hopelijk is het dan net binnen. (sorry voor de slechte foto, in de avond gemaakt 😞)


Deze week geen mandjes erbij gekomen op woensdag, had teveel last van mijn schouder/arm, gelukkig is het al een heel stuk beter. 

Wel een paar punten afgekregen voor mijn Dear Jane, want wil toch iedere week 2 nieuwe punten af hebben.


Nu is de bovenste rij helemaal af, zal het binnenkort meer laten zien.




Het doorquilten van de Moda-mandjes-quilt heb ik dus deze week niet gedaan, te belastend voor mijn arm, misschien pak ik dat volgende week weer op.


Liefs, Ineke


11 opmerkingen:

Annelies zei

Het is er de laatste jaren niet makkelijker op geworden met het blog. Ook ik heb soms last met foto's en tussenruimtes in de tekst.
Wat een mooie foto's !

Annemiek zei

Dapper van je spelen met je mobiel. Zelf gun ik me daar geen tijd voor maar we moeten mee met alle ontwikkelingen op dat gebied. Sterkte met je blessure.

miekequilt@hotmail.com zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Ik las bij Floor ook al over een macrolens. Wat voor telefoon heb je? Ik wil binnenkort een nieuwe kopen, misschien is het ook iets voor mij. Jammer van je schouder, hopelijk helpt het dat je wat rustiger aan doet. Je punten zijn mooi!

Dientje zei

Heerlijk zulk speelgoed, mooie foto’s leverde het op. Op mijn laptop kan ik de foto’s plaatsen zoals ik wil, maar op mijn iPad heb ik er steeds moeite mee. Bloggen wordt niet gemakkelijker gemaakt, ik heb bij sommige blogs moeite met reacties plaatsen, grrr. Hopelijk houdt de schouder op met je te plagen en kun je al die mooie dingen afmaken. Fijn weekend. Groet, Dientje

Conny's-blog zei

Foto's maken met je telefoon ik doe ook al niet anders.
Passen ook netjes op een blog die foto's, foto's van gemaakt met mijn camera moet
Ik allemaal verkleinen. Zo,n gedoe op je blog he.............. liefs. CONNY

Tilly zei

Mooie foto's Ineke,wel een stuk handiger dan een fototoestel.
Leuke babyquilt heb je gemaakt.
groetjes Tiĺy

Knutselpret zei

Wat leuk en ja ik heb die functie ook op mijn telefoon. om de foto's in het midden te krijgen moet je even aanpassen

Yvonne zei

Wat een leuk baby quiltje heb je gemaakt. Daar zijn ze in Brazilië vast blij mee!
Mooie punten er weer bij voor je Jane, je gaat goed. Wel lastig als je moet doseren omdat je pijn hebt, maar wel beter om niet te overbelasten....ik weet er helaas alles van. Hoe ouder we worden, hoe meer van dit vervelend soort kwaaltjes.

Creatieshaken-ria zei

Wat een mooie foto,s en prachtig baby quiltje.

Elizabeth zei

Zo'n macrolens is zeker leuk... We zijn sowieso meer detailfoto's gaan maken, en dan komt zo'n lens goed van pas!
Ik herken het probleem van foto's naast elkaar zetten en schuiven bij Blogger. Tegenwoordig maak ik wel eens collage via collage.nl en dan kun je toch wat meer laten zien.
Wat een werk, die DJ en ook de quilt die je in je vorige bericht liet zien. Daar moet je toch echt heel veel doorzettingsvermogen voor hebben!

Quilts and Newf's zei

Pff, ja af en toe is het lastig om foto’s zo op je blog te krijgen zoals je zelf graag wilt.
Soms zit ik met iPad achter de pc. Ben dus niet de enigste.

Maar je hebt mooie foto’s gemaakt met je macro lens.

En in Brazilië zullen ze blij zijn met de baby quilt , het is echt een kijk quilt geworden .