zondag 8 maart 2020

Wat een heerlijke week

Wat was het heerlijk van de week, veel kunnen handwerken, maar als je mij volgt op Facebook en Instagram heb je het meeste al gezien.
Woensdagmorgen hadden wij een bijeenkomst van de Pinksterbloem en we hebben de hele ochtend lekker kunnen werken aan eigen tops of blokken. Ik had een paar foto's gemaakt en daar heb ik een paar Photogrid foto's gemaakt.
















Weer thuis, kreeg ik 's middags 2 dames op bezoek en we hadden een gezellige Bee met ons 3-en. Jammer genoeg geen foto's van gemaakt. 










En dan zaterdag was er een Bee bij Quilt Inn, ik was er wat later, maar desondanks bijna 1 blokje van de Dear Jane af gekregen.
Eenmaal thuis, was het ook snel helemaal af. Mijn 3 blokjes van de DJ, F7, G7 en G8


















Elke avond was ik bezig met de randen voor de top van Peaches quilt en vanochtend heb ik die allemaal af gekregen. Gelijk aan de quilt gezet en toen moest ik nog 4 hoek-blokjes maken met een "vliegertje" er op geappliqueerd.
En nu is de top helemaal af, wat heb ik met veel plezier hier aan gewerkt!!!❤ Het dubbelen en quilten moet even wachten, even wat andere prioriteiten 🤗🌺

Voor iedereen wens ik een goede en fijne week!
Liefs, Ineke

15 opmerkingen:

Dientje zei

Een prachtige top is het geworden. Mooi van kleur. Gezellige plaatjes van de Bee’s. Groet, Dientje

miekequilt zei

Wat een gezellige bee's. Je quilt is prachtig !! Mooie kleuren en echt een Plaatje!!

Betsy's Quilt Blog zei

Wat is de peaches toch mooi geworden en zo herkenbaar 'jouw' kleuren! Je hebt weer een actieve quiltweek gehad met genoeg inspiratie, geniet er van! We hopen elkaar eind vd maand te zien voor de kwartetbee, dan neem je toch wel de peaches mee? Quiltse!

Floor zei

Je hebt het wel druk met al je bee's. Maar altijd gezellig natuurlijk, even bijkletsen en onderhand wat steekjes doen.
Prachtig is je quilttop geworden! Die rand vind ik echt beeldig, voegt echt iets toe.

Annie Kingma zei

Een heel mooie top is het geworden.
Een fijne quilt week gehad.
Leest zo blij alles wat je doet.
Groetnis Annie

Elizabeth zei

Ja, je ziet nog steeds helemaal in de flow hè..
Prachtige motieven en patronen!

Willy zei

Gezellig en inspirerend om samen te quilten.
Fijn dat de top helemaal af is, ziet er prachtig uit.
Mooi begin van de DJ.

Annelies zei

Je bent goed bezig geweest hoor !

Yvonne zei

Wat ga jij snel Ineke. Fijn zo'n week waar in je veel tijd hebt voor je lapjes!

Annemiek zei

Super om weer een mooie top af te hebben. Geeft zoveel voldoening. Gezellig al die bee's

Conny's-blog zei

Heerlijk toch samen quilten, altijd weer gezellig. Mooie dingen bewonderen van elkaar.
Je quilt top is super, wat mooi gemaakt zeg..............liefs.Conny

Gerda Hartman zei

Wat een prachtige top is het geworden. Echt heel mooi. En nog genoeg ander leuks onder de naald zo te zien!

quiltmarjanneke zei

Je top is echt prachtig😍geworden!

Quilts and Newf's zei

mooie dear jane blokjes. ligt hier ook nog in een doos.....

frameless mind zei

Dag Ineke,
Ik zie dat je met de Dear Jane quilt begonnen bent. Wat leuk zeg!! Op een 20-tal blokjes na heb ik alle blokken van het middendeel af. En er zijn ook al een 10-tal punten gemaakt. Het is zo'n project waar ik soms héél gedreven aan werk en wat daarna weer voor maanden in de kast blijft liggen. Ondertussen ben ik er al zolang aan bezig dat ik de gebruikte stofjes niet meer zo mooi vind. Oh help!!
De quilttop is prachtig geworden. De kleuren, het patroon, werkelijk een plaatje!!
Groetjes, Liliane