woensdag 2 oktober 2019

Teveel

Lieve lezers van mijn blog

Hierbij wil ik even aan jullie iets bekennen. Het is teveel om bij te lezen van alle blogs die ik volg, soms (lees = meestal) reacties achterlaat. Maar vorige week ben ik 5 dagen naar Terschelling op vakantie geweest en toen ik thuiskwam en zag dat er wel meer dan 100 blogs achter was geraakt, zakte mij de moed in de schoenen. Ik heb het 3 dagen al geprobeerd om alles bij te lezen, maar het is geen doen. Dus, bij deze, sorry, ik zal minder reageren.

Wij hebben een paar dagen dus op het eiland Terschelling doorgebracht, veel wind, af en toe een buitje, maar we zijn weer "bijgetankt".
Hier een paar foto's:















Geen handwerkjes vandaag 😔

Liefs, Ineke

15 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk uitgewaaid dus. En wat betreft de blogs: je hoeft toch niet alles te lezen of een reactie achter te laten? Nu begin je gewoon opnieuw. Niet meteen stressen na zo’ n heerlijke week hoor.

Floor zei

Heel herkenbaar Ineke.
Toen ik terugkwam van het weekje Berlijn, heb ik wel even bij de leeslijst snel te koppen doorgekeken om te kijken of er iets echt heel belangrijks tussen stond.
Dus het meeste niet gelezen.
Gewoon vanaf nu weer lekker lezen, en een keertje niet reageren is ook niet erg toch?
Je kunt op de foto's zien dat het waaide en niet echt warm was, maar jullie zijn in ieder geval lekker uitgewaaid :-)

Naaidooz zei

Hoop dat je het fijn hebt gehad in je vakantie! En het is uberhaupt al lief dat je zo vaak reageert!! Bedankt!! knuffels Femke

Dientje zei

Het is leuk een reactie te krijgen, maar na een vakantie ... Heerlijke foto’s, snap dat je hebt kunnen bij tanken. Heerlijk zo’n weekje. Groet, Dientje

Anoniem zei

Het belangrijkste is dat je genoten hebt van je vakantie. 😉 Voel je niet schuldig dat je niet altijd reageert, dat doe ik ook niet altijd. Zo na de vakantie is het logisch dat je een heleboel ‘na’ te lezen hebt, maar ook dat hoeft ook niet. Gewoon bij de allernieuwste beginner en zo langzamerhand de rest bij lezen.

Annemiek zei

Zou je bijna weer op vakantie moeten als je 100 blogs beantwoord hebt. :) nee niets moet hoor. Gezellig als je een reactie achterlaat maar het mag geen moeten worden. Heerlijk zo een week uitwaaien, zou ik ook eens moeten doen op zo een mooi eiland, ik ben altijd zo een huismus. groetjes.

Annie Kingma zei

Fijn even naar Terschelling, even er uit al was het niet zo heel mooi weer.
Mooie foto's gemaakt. Onze zoon was ook deze week op Terschelling.
Blogs lezen is leuk en leerzaam soms ook.
Mijn blog word momenteel weinig post gezet.
Reactie worden ook minder, word veel met Insta en FB gedaan.
Geniet altijd van de mooie werken van jou.
Fijn weekeinde al vast.
Groetnis Annie

foekie's fashion zei

Heerlijke dagen en mooie foto's. Begrijp best dat je niet altijd reageert bij iedereen, heb ik ook geen tijd voor hoor. Maar is altijd leuk om toch iets te lezen af en toe.

Yvonne zei

Wat een mooie foto's van jullie weekje weg Ineke. Meer dan 100 blogs gemist.....dat is wel heel erg veel zeg! Ik ben een stuk selectiever inmiddels hoor. Ik lees lang niet meer alles van iedereen. Ik maak een keuze uit mijn favoriete blogs, waar ik meestal op reageer. Andere lees ik soms, als ik tijd en zin heb. Er gaat anders veel te veel tijd inzitten. Je kunt nu eenmaal niet alles......
En je wil wel dat fijne vakantiegevoel vasthouden toch? Niet gelijk 'blogstress' krijgen! :)
Fijn weekend!

quiltverslaafd zei

En zo te zien ook genoten je kan er weer even tegen en het is toch niet erg dat je niet op elk blogje reageerd lees ze met plezier maar ook niet altijd tijd om te reageren. Geniet van het weekend groetjes Leintje

Elizabeth zei

Lekker na-genieten van Terschelling Ineke, en laat die blogs maar zitten hoor. Dat hoeft helemaal niet...
Mooie foto's heb je gemaakt, daar geniet ik van!

Corrie zei

Bloggen mag maar moet niet. Je hebt prachtige foto's. Vooral die met de paarden vind ik mooi.

Madammeke Ongeduld zei

ben er jaren geleden ook geweest
vond het ook een mooie plek

Gerda Hartman zei

Nog nooit geweest. Maar deze foto's nodigen uit om er ook eens heen te gaan. Fijn weekend verder.

Quilts and Newf's zei

prachtige fotos van Terschelling, lekker uitwaaien op het strand!