zondag 15 september 2019

Ook kleintjes tellen mee.

Jazeker, de kleintjes tellen mee. Dus heb ik 2 affo's deze week. 

Vorige week zaterdag in Nijkerk, bij de Meet&Greet van het Quiltersgilde, kon ik 's middags meedoen met een workshop "Sticherie in de ring" Het werd gegeven door Richarda, ze is ook op Instagram te vinden onder @fabracadabra. En dit is het eindresultaat, is het niet schattig???


En hier nog iets wat snoezig is...
in het blad van Quiltnieuws stond zo'n leuk hexagon-tasje...nou ja, dat hebben jullie vast gezien...
mijn tasje is klaar, zo leuk om te maken💗




En dan afgelopen woensdag hadden we een gezellige Bee van de Pinksterbloem, het was erg gezellig en er was weer veel moois om te bewonderen. Heel veel hexagon-projecten


 En vingerhoedjes, clamshell
 


 Ook  borduren, quilten en patchen werd
 volop gedaan. Het was gezellig en
 de meeste leden waren aanwezig.

De volgende bijeenkomst van onze groep is in oktober, dan gaan we de hele dag een workshop doen.

Voor iedereen wens ik fijne dagen en tot de volgende keer.



Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat prachtig toch allemaal!

Tilly zei

Wat een mooi werkstukken laat je weer zien.Vind je stitchery project erg leuk.

miekequilt zei

De stitcherie is enig. Fijn dat het een leuke workshop was. En je tasjes vind ik enig. Ga ik zeker ook maken.

Tilly zei

Je bent weer lekker bezig geweest. De foto van je tasje kom goed uit met de hortensia 👍🏼

Betsy's Quilt Blog zei

Wat ben je super actief! Leuke werkjes met mooi resultaat. Weer gezellig om bij je te lezen, veel quiltplezier!

Naaidooz zei

Wat een leuke affo's heb je, maar vooral dat tasje is ongelofelijk leuk!! Inderdaad te snoezig!! Groetjes, Femke

Annie Kingma zei

Prachtig je AFFo's zo schattig het tasje.
Wat gezellig zo de bee bijeenkomsten.
Mis ik toch best.
Hoop dat we deze winter weer bij elkaar komen met ons groepje.
Door verhuizen en verbouwen van de ruimte kan het nog wel even duren.
Ik weet dat er best meer groepen zijn, in Sneek of Bolsward.
Om daar te komen is te ver op de fiets, en het openbaar vervoer is hier niet.
Bedankt voor het delen van het mooie werk allemaal.
Goede nieuwe week.
Groetnis Annie

Annelies zei

Wat een leuk tasje en prachtige andere werkstukken.

Gerda Hartman zei

Dat lijkt me een leuk werkje, die stitcherie in de ring!. Je tasje had ik al bewonderd. En laat ik nu zaterdag dit nummer van quiltnieuws cadeau gekregen hebben. Heb ik gelijk het patroon. Mooie dingen laat je weer zien. Fijne week.

Willy zei

Mooie werkstukken komen er voorbij op de bee. Leuke kleine affo's van jou. Groetjes,

Yvonne zei

Het lijkt wel Hexagonmania! Mooi, evenals de andere dingen die worden gemaakt. En jouw affo's zijn ook super!

Knutselpret zei

mooi hoor ware kunst

Francisco Manuel Carrajola Oliveira zei

Trabalhos muito interessantes, gostei e aproveito para desejar um bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Marjan zei

Wat een hoop moois laat je weer zien! Het is weer echt genieten hier. (En iets kleins afmaken telt zéker ook mee!)

Quilting Moesje zei

Erg leuk allemaal !:0))
En ook heel gezellige Bee zo te lezen!

Floor zei

Zag dat je een nieuw berichtje had geschreven over je vakantie, maar er komt helaas niets in beeld.
Dit blogje had ik door mijn vakantie ook nog niet gelezen.
Wat leuk dat borduurquiltje in de ring, evenals het mooie tasje dat je gemaakt heb.
Misschien schrijf je het nieuwe blogje nog wel een keer.

Quilts and Newf's zei

mooie werkjes om te zien, de meet en greet vond ik net even te ver weg.