zondag 13 oktober 2019

De draad(en naald) weer oppakken...

Na een kleine dip, ruim 1 week geleden, toch maar weer de draad opgepakt ( en naald)

Nog een heel klein stukje, dan heb ik alle 4 de rondjes sticherie af.



Dan kan ik beginnen met de applicaties, de eerste is al klaar kijk maar

En dan afwerken als cirkel!





De laatste woensdagmorgen van de maand is de Bee van ons Kwartet-clubje, deze keer was ik er niet bij, omdat DH en ik een paar dagen op Terschelling waren. Wel het blok nummer 5 van FoH gemaakt, wacht nog op de andere dames om de foto's van hun blok te sturen.


Ik heb de 5 blokken gequilt en per 3 en 2 al aan elkaar en kan haast niet het geduld opbrengen om aan blok 6 te beginnen. Nog even 2 en halve week wachten.😱


En vorige week las ik op haar (klik)blog dat ze een quilt in het Canadese Restaurant had gezien, laat het nou één van de 2 quilts zijn die ik voor de restaurant-eigenaren heb gemaakt. Gisteravond hebben we daar ook heerlijk gegeten en heb even foto's gemaakt van beide quilts.


Dit zijn ze, rechts en links van deze pagina 😊


 Voor iedereen een fijne week gewenst.

Liefs, Ineke


18 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Prachtige blokken en die cirkels zijn zo lief. Wat een eer twee quilts in een retaurant. Fijne zondag

Annemiek zei

Klein dipje hebben wr allemaal wel eens maar de swung is er nog niet uit als je niet kan wachten tot je aan het 6e blok mag beginnen. Ik had inderdaad al over je quilt gelezen maar dat er twee hingen is wre bijzonder en ook nog zo verschillend. Leuk hoor!

katrien zei

Mooie werken allemaal, en een quiltdip hebben we allemaal wel eens zeker, en een weekje is nog niet zo lang , ik had al langere periodes , en is nog steeds niet op peil . LOL.

Tineke zei

Je stitcheries blokken worden zo mooi. Fijn dat je weer uit je quiltwinkels bent en zin hebt om aan blok nummer 6 te beginnen.
Liefs van Tineke

Floor zei

Dat is best nog een secuur werkje die cirkels maken op het blok. Maar het is goed gelukt.
Jammer altijd als je niet op de bee kunt zijn, maar vakantie is ook wel lekker.
Wat leuk dat jouw quilt in dat restaurant hangt. Nu kan iedereen er van genieten.

Naaidooz zei

Allereerst heel erg bedankt voor je altijd lieve reacties!! En je bent met mooie blokken bezig hoor! Gewoon weer lekker doorgaan!! Groetjes, Femke

Francisco Manuel Carrajola Oliveira zei

Gosto destes trabalhos, aproveito para desejar um bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

miekequilt zei

Wat ben je druk geweest. Ik vind de cirkels prachtig, wat een precisiewerk zeg. En wat leuk om over je quilts in dat restaurant te lezen, het staat nog altijd op mijn verlanglijstje om daar eens heen te gaan.

Annie Kingma zei

Prachtig weer je blokken, en zo mooi de geborduurde cirkels.
Even wat minder energie voor de naald hebben we allemaal wel eens toch.
Maar je bent weer fijn bezig.
Een hele eer jou mooi werk in het restaurant aan de wand.
Goede en fijne nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie

Annelies zei

Leuk dat je quilts daar hangen !
Veel quiltplzier !

quiltmarjanneke zei

Je werkjes zien er als altijd prachtig uit! Wat een eer dat je in een restaurant hangt!
Leuk om te zien😃

Dientje zei

Mooi worden de cirkels. Lekker gegeten bij Mondani? Groet, Dientje

Corrie zei

Mooi met die geborduurde bloemetjesrand eromheen.

Elizabeth zei

Wat gaaf dat jouw quilt in een restaurant hangt! Ik had Dini's post wel gelezen, maar dit kon ik natuurlijk niet vermoeden...
Je stopt zoveel liefde en aandacht in je patchwork, dat is gewoon te zien. Wat een mooie cirkels maak je nu; en de bloemen precies in het midden geappliceerd...
Fijn dat je (weer) plezier in je hobby hebt; hoeveel je doet en waar je over blogt/en of je wel blogt, is minder belangrijk toch?
Groetjes, Elizabeth

Conny's-blog zei

Haha jij een quilts op en ik heb nog nooit zoveel steekjes gezet als dit jaar.
Lekker weer verder gaan met onze hobby toch......liefs.Conny

Quilts and Newf's zei

Prachtig die quilt met de eland, en wat een bijzonder plekje heeft deze quilt waar hij mag hangen!

Madammeke Ongeduld zei

een kleine dip, zou ik niet denken als ik die prachtige blokken zie verschijnen

Hennie zei

Je ronde blokken zijn erg mooi ik vind het sticherie randje prachtig.
Leuk je quilts in een restaurant !

Groeten Hennie.