vrijdag 16 augustus 2019

Kleine vorderingen!

De laatste steekjes worden gezet aan mijn tussendoortje, het patroon van Ellen  "Penny's Posy"
Leuk is het geworden , tenminste, dat vind ikzelf! 😊
Ondertussen ook de eerste 3 blokken van "Flowers of Hope"gequilt en aan elkaar gezet op de methode van "Quilt-as-you-go". Dat is mij heel goed bevallen, zoiets ga ik vaker doen.
Ben ook even bezig geweest met de halfjes aan mijn "Winterse Hexjes te naaien, daarmee ben ik nu klaar, ga nu op zoek naar de border die ik al heb gesneden. Ja, echt op zoek, want moest paar maanden geleden de kamer afstaan aan logΓ©'s, dus heb ik alles te goed opgeruimd πŸ˜±πŸ˜‚
Van de week een heerlijk recept uitgeprobeerd, dit recept had ik opgeslagen op Pinterest en is van "Keukenliefde"  https://www.keukenliefde.nl/stroganoff-pannetje-gehaktballetjes/
Het was heerlijk, had er aardappels, sperzieboontjes en komkommer bij, maar je kunt ook rijst erbij doen, smaakt altijd goed!

Een heel goed weekend allemaal πŸ’•
Liefs, Ineke

14 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een enig quiltje. Veel succes met je zoektocht. Het zou jammer zijn als je het niet meer vindt en opnieuw moet maken.

Bertiebo zei

Ik vind je tussendoortje geweldig. En die balletjes zal ik ook eens proberen

Yvonne zei

Wat een mooie blokken! Lekker handzaam zo quilten. Dat gehaktballen pannetje ziet er heerlijk uit!

quiltverslaafd zei

Kleine vorderingen vindt dat je flink bezig bent geweest leuk het tussendoortje en de flowers of hope. Goed weekend groetjes Leintje

Gerda Hartman zei

Wat een prachtig blok. Echt een blikvanger. En dat recept lijkt me jummie. Fijn weekend alvast.

Naaidooz zei

Leuke en lekkere dingen!! Vooral de bloemen van je 'tussendoortje' zijn prachtig!! Groetjes, Femke

quiltmarjanneke zei

Schitterend blok ! Grappig, die balletjes heb ik laatst ook gemaakt en vond ik ook een succes!

Betsy's Quilt Blog zei

Wat een leuk quiltje! Je noemt het kleine vorderingen, maar ik vind dat je veel gedaan hebt met een prachtig resultaat.

Floor zei

Mooi geworden je blok van het tussendoortje. Ja, die tussendoortjes van ons hè? Die vragen heel wat tijd, dat komt natuurlijk omdat we zoveel leuks zien.
De quilt as you go methode vind ik ook fijn omdat het quilten zo goed en makkelijk gaat, maar de blokken daarna aan elkaar zetten vond ik minder.
Ook daarna de banen met blokken aan elkaar ging bij mij nog al eens fout. Het moet netjes doorlopen.
Maar het ziet er bij jou nu al heel mooi uit.

Annie Kingma zei

Geweldig mooi je blok als tussendoortje.
Ook de 3 blokken , ga ook deze methode eens proberen.
Fijn weekeinde. Groetnis Annie

Annemiek zei

Het is een heel mooi blok geworden, leuk patroon ook. Fijn dat de qayg methodiek zo goed bevalt. Heb je ook straks je quilt snel af. Goed weekend

Dientje zei

Ik hoop dat je de border weer vindt. Zou toch zonde zijn. Leuk is je blok geworden. Patronen van Ellen zijn leuk door de eenvoud. Groet, Dientje

Marjan zei

Wat leuk geworden zeg, Penny's Posy! En de drie blokken Flowers of Hope: echt prachtig!

BezigeBijMirjam zei

Leuk quiltje geworden Ineke en wat heb je mooi doorgequilt!πŸ‘ŒπŸ» Lijkt me inderdaad een goed recept. Ik ben nog maar weinig op Pinterest. Wordt teveel in beslag genomen door Instagram en daarom loop ik ook achter met het lezen van blogs.πŸ˜‰πŸ€—