zondag 4 augustus 2019

Eind juli-begin augustus

Lieve vrienden en volgers, heel erg bedankt voor de lieve woorden en beterschap-wensen op mijn vorige blog. Ik ben een gelukkig mens, omdat na ruim 2 weken mijn schouder zoveel beter is. Het doet af en toe nog wel pijn, maar ik doe het nog even rustig aan, ook met steekjes zetten.


Ons kwartet-groepje kwam afgelopen woensdag weer gezellig bij elkaar voor een Bee, dit keer bij Betsy thuis. We hadden alle 4 ons 3e blok van Flowers of Hope voorbereid en begonnen na een heerlijk kopje koffie en een lekkere koek er aan te werken. Zoals het inmiddels al een beetje gebruikelijk is maakte ik van deze ochtend een paar foto's.

De ochtend vloog voorbij en gingen we alweer huiswaarts om thuis toch weer verder te gaan met steekjes zetten. Al gauw kwamen de eerste foto's binnen van het blok van onze groep-app.
Betsy
Anita
Karola

Ineke




\







Het blok van mijn zus Annelies had ik al binnen, dus kon ik weer een leuke foto collage maken van de 5 blokken bij elkaar. Omdat een ieder zijn eigen stofjes gebruikt zie je wat een verschil het is, terwijl het hetzelfde patroon is.

Vrijdag was het mijn verjaardag en er waren zoveel mensen die mij feliciteerden via Whatsapp, Facebook en Instagram, waarvoor hartelijk bedankt. Het was leuk en gezellig met familiebezoek.

Liefs, Ineke

22 opmerkingen:

miekequilt zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. En het fijnst is natuurlijk dat je je weer bewegen kunt. Pijn is heel naar en dan je hobby niet kunnen doen is héél naar. Hopelijk nu iedere dag iets beter!

quiltverslaafd zei

Aller eerst nog Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag nog vele goede en gezonde jaartjes erbij
Gelukkig gaat het al wat beter met je schouder zo zie je even rust is het beste
Mooie blokjes zijn er weer gemaakt groetjes Leintje

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat het de goede kant opgaat met je schouder.
Mooi blokjes en leuk om te zien dat elk blokje er toch anders uit zien.

Annelies zei

Nog van harte gefeliciteerd !

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat is dat leuk, allemaal hetzelfde blok en toch weer zo anders.

Mir zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat fijn dat je schouder weer betert. Dan pas realiseer je je hoeveel je eigenlijk doet met zo'n schouder he?
Leuk dat jullie bezig zijn met de Flowers of Hope, ik ook, maar gaat beetje langzaam. Zal mijn blokjes ook eens op mijn blog zetten, altijd leuk om die verschillen te zien.

Tilly zei

Gezellig blokje, leuk he om zo bij elkaar te komen. Mooi blokken. 👍🏼
Fijne zondag.

Betsy's Quilt Blog zei

Gezellig blog, Ineke! Het was leuk woensdag en je collage laat zien dat de uitvoering zo divers kan zijn. Op naar de volgende maand met blok 4. Groetjes.

Annemiek zei

Fijn te lezen dat je schouder beter gaat. Het vooruitzicht niet te kunnen quilten is voor ons quilters geen feest. Zo gezellig zo een bee en dan gezamenlijk werken aan hetzelfde patroon. Groetjes

Floor zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Ineke! Hoop dat je een gezellig dag hebt gehad.
Steeds weer leuk en verrassend om te zien wat stoffen betekenen in een quilt.
Zo kan je eigenlijk steeds dezelfde maken met andere stoffen.
Maar dat wordt saai natuurlijk.
Gelukkig heb ik mijn oude laptopje nog zodat ik kan reageren op de diverse blogs.

Bertiebo zei

Alsnog gefeliciteerd,Ineke

Yvonne zei

Mooie blokken, prachtig wat een verschil het gebruik van de stof kan maken, het lijkt gelijk een ander patroon!

Gerda Hartman zei

Mooie blokken en zo leuk om het verschil te zien met al die andere kleurtjes. Fijne week.

Annie Kingma zei

Zo fijn dat het beter gaat met je schouder, en gezellig weer steekjes doen samen op de flower bee Mooie blokken allemaal
Groetnis Annie

Elizabeth zei

Heerlijk dat het zoveel beter met je schouder gaat, Ineke!
En doe inderdaad nog maar even voorzichtig, want het blijft misschien wel een zwakke plek.
Wat een mooie blokken maakten jullie met elkaar. En al die hoekjes/puntjes zo vreselijk netjes... ja ja... ik heb de foto's vergroot zitten bestuderen hoor....
Groetjes, Elizabeth

Dientje zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat het weer goed gaat met je schouder. Mooi worden jullie blokken, zo verschillend. Gr. Dientje

Madammeke Ongeduld zei

gelukkige verjaardag, en ben blij dat je schouder ook weer beter aanvoelt
je blokjes zijn ook weer super, evenals die van je vriendiinen

Conny's-blog zei

Fijn dat het beter met je gaat en je weer steekjes kan zetten.
Jullie blokken zijn weer echt zo mooi allemaal.........liefs.Conny

Guusje, zei

Fijn dat het weer beter gaat met je schouder. Leuk dat jullie allemaal aan een project werken. De blokken zijn erg mooi. En alsnog van harte gefeliciteerd.

Tineke zei

Fijn dat het weer beter gat met je schouder en je weer steekjes kunt zetten.
Jullie blokken zijn zo verschillend, maar allemaal mooi.
Liefs van Tineke

Willy zei

Van harte gefeliciteerd nog. Gelukkig dat het weer beter gaat met je schouder en je weer kunt handwerken en aan de bee kon deelnemen. Fijne week,

BezigeBijMirjam zei

Fijn dat het beter met jouw schouder gaat Ineke. Maar niet overmoedig worden hoor. Leuk inderdaad om steeds weer te zien, dat door stof- en kleurgebruik een zelfde blok er heel anders uitziet.🤗