zaterdag 20 juli 2019

Pech voor mij

Vorige week vrijdag kreeg ik plotseling verschrikkelijk veel pijn in mijn schouder, zo erg dat ik niets meer kon doen aan handwerken. Nog wel een paar steekjes geprobeerd te zetten, maar het was onhoudbaar. Maandag naar mijn werk, maar het werd alleen maar erger, zodat ik toch maar die middag naar de huisarts ben gegaan. Blijkt geen slijmbeurs ontsteking te zijn maar een ontsteking in de spieren van mijn schoudergewricht, zo erg, met stralingen naar elleboog en nek. Pijnstillers in de vorm van paracetamol en zalf met diclofenac (voltaren emulgel) voorgeschreven gekregen (mijn maag verdraagt geen andere pijnstillers). Ook meteen een afspraak bij fysio, iedere dag behandeld en nu eindelijk gaat het met kleine stapjes vooruit. Kan weer mijn broek omhoog hijsen πŸ˜“ en mijn bed uitkomen zonder al teveel pijn (voel het nog behoorlijk maar niet meer zo'n allesoverheersende pijn meer) Mag van de fysiotherapeute ook nog niet werken, want dan ga ik het teveel forceren. Wel 2x op de dag 10 minuten lopen met "zwaaiende armen"
Dus dit keer geen foto's van handwerken, maar ik heb wel een paar mooie foto's van mijn tuinplanten en bijen/hommels.
















en mijn rijtje papavers 🌸🌺
Foto's allemaal met 1 hand (en arm) gemaakt.

Liefs, Ineke

26 opmerkingen:

Dientje zei

Inderdaad veel pech. En het valt niet mee om niets te mogen of te kunnen. In mijn vakantie begon mijn goede duim in een keer op te spelen, dus ook rustiger met patchen. Gedoceerd. Voordeel, ik ben weer meer gaan lezen, inmiddels al 5 boeken uit, sterkte en beterschap, groet, Dientje

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat een pech Ineke en wat lastig.
Wens je heel veel beterschap toeπŸ’πŸŒΊπŸ₯€

Ingrid zei

Ohhh dat is pijnlijk...beterschap!!!

Joke zei

Oh wat naar zeg en wat voel je je dan onthand vreselijk , hopelijk knapt het snel op en kun je weer wat ondernemen

Conny's-blog zei

Wat een pech Ineke, we kunnen zo slecht buiten onze steekjes he.
Maar met zoveel pijn laat je het wel.
Sterkte ermee en beterschap zeg...........liefs.Conny

Bertiebo zei

Dat klinkt heel akelig. Ik hoop dat het heel snel nog beter gaat!

Sylvia`s Quilts zei

Akelig zeg en zo pijnlijk en pijn is nooit leuk. Ik hoop dat het snel wat beter gaat.
Groetjes Sylvia.

Tilly zei

He jakkes, wat een nare bedoening. Sterkte
Maar wel mooifoto’s uit de tuin. Ik heb ook een hibiscus staan, maar nog lag niet in bloei, zie wel knoppen zitten. Dus ook geen idee welke kleur er tevoorschijn komt.

Floor zei

Wat ellendig voor je Ineke. Heb dat ook eens gehad, maar dan in mijn arm. Doet inderdaad heel erg veel pijn.
Gelukkig lukte het nog net om een paar foto's te maken met één arm. Mooie bloemen in je tuin.
Zelf je broek ophijsen is ook wel iets wat je graag zelf doet, maar verder zal je weinig tot niets kunnen.
Nu maar hopen dat het snel beter wordt.
Die Voltare zalf gebruik ik ook voor als ik ergens pijn heb, ideaal!
Wens je heel veel beterschap!

Anoniem zei

Wat een tegenvaller voor je. Heel veel beterschap en sterkte toegewenst.
Je kunt weliswaar even geen steekjes zetten, maar wel leuke quiltpatronen zoeken πŸ™„ op het net. πŸ˜‰

Gert zei

Jeetje Ineke, wat een pech, dat lijkt mij niet fijn. Sterkte en beterschap gewenst, hopelijk is het snel weer over. Ik weet hoe vervelend zo'n ongemak ineens is, en hoe je dit zomaar ineens kan beperken. Ik heb laatst van de een op andere dag weer last gehad van een jicht aanval in mijn voet, waardoor ik ineens niet meer kon lopen... Ook niet handig... Dus: beterschap!

Annelies zei

Veel beterschap toegewenst.

Corrie zei

Dat is vervelend zeg. Beterschap en doe maar rustig aan.
Je chinese roos staat al mooi in bloei. Hier alleen nog maar knopjes.

miekequilt zei

Hè Ineke , wat is dat vreselijk vervelend. Probeer toch vooral goed te rusten en houd je aan de voorschriften van arts en therapeut. Dan kun je hopelijk weer snel aan de gang.

Elizabeth zei

Ah, wat is dat naar! Al je plannen in de war... en als je dan je ding niet kan doen en zoveel ongemak ervaart naast pijn...
Gelukkig heb je prachtige bloemen om naar te kijken :)
Beterschap hoor!

Gerda Hartman zei

Oh bah wst een narigheid. Fijn dat het wst beter gaat. Sterkte en beterschap.

Annemiek zei

Aj jakkie wat naar en je was net zo lekker bezig met een paar projecten. Er zit niets anders op dan het uit te zitten. Nu eigelijk lopen dan met zwaaiende armen. Gelukkig kan het genezen. Geniet lekker van je tuin. Goed weekend.

quiltingmieke zei

Piep ai meid pijnlijk, gelukkig aan de beterhand
Goed laten genezen hoor.
Knuf

Yvonne zei

Niet leuk Ineke, en heel pijnlijk weet ook ik uit ervaring. Hopen dat het snel beter gaat en je van je bloemen EN lapjes kan genieten. Sterkte!

quiltverslaafd zei

Zeker pech even time out fijn dat het alweer wat beter gaat pas goed op je zelf des te sneller gaat het weer beter geniet van het moois in je tuintje beterschap groetjes Leintje

BezigeBijMirjam zei

Ach, arme Ineke. Dat is echt veel pech. En je wilt zo graag handwerken. Heel veel beterschap hoor! Wel mooie foto's van de tuin, maar daar kan je natuurlijk ook niet veel in doen. Nogmaals beterschap!πŸ€—

Annie Kingma zei

O Ineke wat naar voor je, ik lees het nu pas, was achter met blog lezen.
Rustig aan en luisteren naar je lichaam, weet er alles van, ben er ook mee geplaagd eerder.
Veel beterschap. prachtig bloemen op je foto's
Groetnis Annie

Knutselpret zei

Pech beterschap hoop ddat je gauw weer aan de slag kint

foekie's fashion zei

Dat is zeker pech. Maar goed dat het nu wat beter gaat. Mooie bloemenfoto's!

Quilting Moesje zei

Van harte beterschap nog!!

Els zei

Oeiii ik hoop dat de pijn nu te verdragen is? Wat een mooie bloemenpracht, daar kun je van genieten.