zondag 16 december 2018

Begin van...

...de drukke dagen voor Kerst. Op mijn werk dan hoor, want thuis probeer ik wel lekker te ontspannen, natuurlijk bij tijd en wijle de hexagonnen opdracht van Winterse Hexjes in te halen en heerlijk misdaadromans te lezen. ๐Ÿ“–

Inmiddels heb ik dus 4 grote punten af en aan het middenstuk genaaid.













En nu ga ik verder met het opvullen van de 2 kanten, maar heb besloten om het te doen zoals Marina Fluit het heeft getekend.











Natuurlijk moeten er weer veel hexagonnen worden "geregen", dus ben nog lang niet klaar!๐Ÿ˜‹ Het trommeltje gaat weer gevuld worden, zodat ik genoeg keuze heb!


Mooi klusje, alleen niet vanochtend, omdat ik weer extra ga werken. Ja, de Kerstdagen komen er aan, dus is het bij ons altijd extra uren draaien, zelfs op zondag.




Voor allen wens ik een fijne zondag en (werk)week. 


Liefs, Ineke

15 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Echt een inhaalslag heb je gemaakt. Ik vind deze afwerking ook prachtig! Fijne zondag en werk ze.

BezigeBijMirjam zei

Dit was dus al een heuse inhaalslag! Leuke variant ook van Marina. Ik had zelf wel bedacht om in de laatste twee opvulstukken misschien toch ook 1 of 3 kristallen terug te laten komen, maar zover ben ik nog laaaaang niet!๐Ÿค—

Annelies zei

Mooie afwerking ! Succes met werken.

Yvonne zei

Mooi wordt het geheel van hexagonnen. Een hele klus maar leuk om te zien groeien.
Drukke dagen voor jou, fijn om dan thuis met lapjes te mogen spelen.

Conny's-blog zei

Mooi zo je hexegonnen zeg.............liefs.Conny

Floor zei

Als iedereen klaar is zou er eigenlijk een tentoonstelling moeten komen van al die mooie hexjes quilts. De een nog mooier dan de ander, zo leuk al die verschillende kleurtjes. Wat zou dat een prachtige tentoonstelling worden.
Misschien moest je - net als hier - wel door de sneeuw vanmorgen naar je werk.

Judith zei

Leuk hoor dat jij ook al zo ver bent met deze quilt. En anders afwerken? Helemaal prima toch! Ik vind wat Marina heeft getekend ook erg mooi.

Annie Kingma zei

Ziet er geweldig uit jou hexen quilt.
En het is straks mooi werken als je weet hoe je het gaat maken.
Ik hobbel nu maar door, maar dit patroon vind ik prachtig.
Werk ze, maar misschien ben je inmiddels weer thuis.
Groetnis Annie

Quiltminizusje zei

Wat zijn je hexies toch mooi, is toch een feestje om daar aan te werken.
Groet christine

Dientje zei

Hier gaat het ook gestaag verder met de hexen. Ga de punten ook alternatief opvullen.
Je hebt voorraad mooi aangevuld.
Gr. Dientje

Elizabeth zei

Handig zo'n getekend overzicht! Ik vind het prachtig worden... en je ziet het groeien. Maar je moet echt wel een lange adem hebben om zoiets te kunnen maken!
Groetjes, Elizabeth

Jane in Cumbria zei

Petje af voor al die hexagonnetjes! Het wordt heel mooi!
Groetjes
Jane

stitch a quilt zei

Je winterse hexjes zijn heel mooi, succes met de volgende.
Groeten Hennie.

miekequilt zei

Je hexjes zijn mooi. Goede kleurcombinatie!
Heerlijk om zo’n doosje vol te hebben. Succes met de laatste loodjes.

Marijke zei

Wat een mooie kleuren heb je gekozen voor de hexagonen echt geweldig bij elkaar.
Heerlijk om lezen hรจ een favoriete tijdsbesteding voor mij in de vakantie... veel plezier!
Wens je ook hele fijne kerstdagen!
Lieve groetjes van Marijke