zondag 9 december 2018

Vakantie, maar toch nog handwerken

Zaterdag, 24 november zijn wij, DH en ik voor een korte 10-daagse vakantie, gevlogen naar Lanzarote. Het 2-jaarlijkse vakantie bezoek aan dit eiland is meestal maart en november, zo ook dit jaar. Mijn hubbie houd van duiken, ik hou van beetje warmte en rust, af en toe wandelen en handwerken/lezen. Dus, hij blij, ik ook blij πŸ˜‹Als hij niet kan duiken, zoals op zondag of 1 dag voordat we weer terugvliegen, dan rijden we naar een leuke plaats of bezienswaardigheid. Ook op vrije middagen of ochtenden rijden we een eindje over het eiland.
Ik begin maar met een foto van een  heerlijke multifruta die wij altijd nemen in Bar Marea, dat naast de duikschool ligt. Soms lunchen wij hier ook samen, als DH 's morgens en 's middags een duik maakt, lekker makkelijk 😊
En juist die eerste dag liep er een "vreemde vogel"daar rond πŸ˜…








Zonsondergang vanuit ons huisje
Nu maar verder van uitzicht, de omgeving en wat prachtige bloemen.
Vroeg in de morgen vanuit ons huisje








MontaΓ±a Roja (rode berg) vanaf de achterkant van ons huisje

















 mijn hubbie tijdens een duik

 en een vreemde gast onder water πŸ˜„


 

En op onze laatste dag ben ik nog even naar de enige quiltwinkel Entremanos LZ geweest in Arrecife aan de Calle Triana 46. De eigenaresse, Mari Paz, is heel gastvrij, aardig en behulpzaam. Heb er gelijk maar wat stofjes en wat hebbedingetjes gekocht. Ik heb wel wat ge-patch, maar toch minder dan ik eigenlijk had willen doen!
 Mijn aankopen

 Schering en Inslag, mijn vakantie-project

 en hier ook mijn "winterse hexjes"




Liefs, Ineke 

14 opmerkingen:

Yvonne zei

Het ziet er uit als weer een heerlijk verblijf op het eiland Ineke. Al vind ik die engerd (niet jouw man maar die vis) niet echt gezellig om naar te kijken!
Maar fijn dat jullie daar beiden je liefhebberij hebben en zo met een zonnetje is het natuurlijk al heerlijk om daar fijn buiten te zijn. Leuk dat ze daar ook nog een quiltwinkel hebben.

Else zei

Heerlijke vakantie zo te zien! En al toetje naar de quiltwinkel TOP. Fijne zondag zwaaizwaai

Betsy's Quilt Blog zei

Wat een mooie terugblik op een heerlijk ontspannen vakantie. Mooie stofjes gekocht, daar kun je nooit genoeg van hebben. Ook dit geshowde onderdeel van de winterse hexjes past weer mooi bij de rest! Gezellig om weer mee te lezen.

BezigeBijMirjam zei

Heerlijke vakantie was dat dus. Wat een mooie foto's. Zij geven een goede impressie van het eiland. En dan die bloemen, prachtig! Leuke lapjes. De oranjekleurige, heel mooi. En nu ook begonnen aan de Schering en Inslag. Leuk! Ook nog een UFO bij mij. πŸ˜‰ Fijne zondag! πŸ€—

quiltverslaafd zei

Ohw wat heerlijk zou zo maar zin krijgen om er heen te vliegen zeker met het weer van vandaag als het nog licht wordt vandaag goed freubelweer. Fijne dag groetjes Leintje

Bertiebo zei

Wat heerlijk!!! En dat terwijl hier alles grauw en grijs was

Knutselpret zei

oh lekker hier zo guur !! leuk dat je daar ook nog een quiltwinkel hebt bezocht

Quiltminizusje zei

Wat heerlijk Ineke, genieten in een fijn klimaat.
Leuke lapjes gescoord en die knijpertjes zijn heel handig, vooral on de hexjes vast te houden bij het naaien ervan.
Christine

Floor zei

Vind Lanzarote er altijd een beetje kaal uitzien met weinig of geen bomen.
Maar misschien is dat juist ook wel heel apart.
Gelukkig wel bloemen en een quiltwinkel, dat maakt veel goed :-)
Spannend hoor dat je man duikt en van alles onder water ziet.
Daar heeft hij vast hele mooie foto's van, een paar laat je al zien.
Jij lekker rustig aan doen, wat wil een mens nog meer.
Groetjes,
Floor

Annie Kingma zei

Beste Ineke.
Wat fijn zo maar even op vakantie. dat is genieten zeker
Mooie foto's en je aankopen ook.
Leuk de schering en inslag.
Groetnis Annie

Gerda Hartman zei

Heerlijk zeg, zo lekker op vakantie naar de warmte als het hier grijs en grauw is. En nog lekker kunnen patchen ook. Fijne zondag verder.

Annelies zei

Wat een prachtige foto 's !

Conny's-blog zei

Heerlijk zo even lekker op vakantie zeg, je hebt mooie foto's gemaakt.............liefs.Conny

Quilts and Newf's zei

Mooie foto's van jullie vakantie. Leuk idee de quilt schering en inslag , ook goed voor restverwerking denk ik.