zondag 23 december 2018

Kerstwens + top af

GEZELLIGE KERSTDAGEN  πŸŽ„πŸŽ…

EN EEN GELUKKIG, GEZOND EN CREATIEF 2019

Een deze dagen kwam DH thuis met allemaal cadeaus die hij had gekregen op zijn werk, wat een mooie beloning. Genoeg om te eten deze dagen 😊








En afgelopen woensdag-en donderdagmiddag heb ik even achter de naaimachine gezeten om deze top af te maken, het werd eens tijd dat er zo iets als top af zou komen in dit jaar. Deze blokken zijn door Els Feteris van Bobbin iedere maand in 2017 als een freebie uitgegeven. De blokken waren al heel lang klaar maar ik kon maar niet besluiten welke sashings ertussen zouden komen. Niets was leuk of het kleurde niet of ik had te weinig. Nu had ik dus wat lapjes gekocht op Lanzarote, laat nou deze lichte groen/blauwe kleur er mooi tussen passen. Maar ja, toen wilde ik nog wat corners ertussen en ineens viel mijn oog op de zonnebloemetjes stof. En dit is het dan geworden.

De kleuren komen niet goed uit, omdat ik het met slecht licht de foto heb gemaakt.


Ondertussen ben ik nog steeds bezig met hexagonnen rijgen, maar dat gaat even op een lager pitje. Wel iedere dag wat, maar niet alleen maar Winterse Hexjes.

Morgen weer 1 dag werken, en dan heerlijk 3 dagen achter elkaar vrij, wie weet nog even weer in de middag wat freubelen.

Misschien is dit wel het laatste blogje van dit jaar, tenzij er weer iets verrassends te melden valt. Daarom wil ik iedereen bedanken die mij afgelopen jaar hier hebben bezocht en ook een reactie hebben achter gelaten. 

Een fijne zondag en week gewenst.              Liefs, Ineke

19 opmerkingen:

Knutselpret zei

Mooi Ineke geniet van de vrije dagen.

Annelies zei

Wat een leuke top !
Fijne Kerstdagen !

Anoniem zei

Top is mooi geworden.
Fijne feestdagen!

Dientje zei

Mooie top. Ik ben niet verder gekomen dan januari. Patronen wel bewaard, dus ooit ... Geniet van je vrije dagen. Gr. Dientje

Shirley zei

Heerlijke lekkernijen, en wat een mooie top, die cornerstones springen er uit, leuk! Fijne feestdagen.

Quilt Quebbel zei

Leuke top met een "Spaans" tintje!
Fijne dagen en een lieve, zonnige groet.

BezigeBijMirjam zei

Toch weer een top af. Chapeau! Ook jij en familie fijne Kerstdagen toegewenst. Geniet met en van elkaar!πŸŽ„πŸ€—

Conny's-blog zei

Wat is je top toch echt mooi geworden Ineke, die zonne bloemetjes er tussen geweldig.............liefs.Conny

Betsy's Quilt Blog zei

Fijne feestdagen! Voor de inwendige mens genoeg lekkers gekregen.
Je top is mooi en lief! Geniet ervan!

Floor zei

"Genoeg om te eten"???? Het is meer "genoeg om te snoepen" Ineke. Maar dat is ook fijn natuurlijk.
Leuk dat je top nu af is. De cornerstones van zonnebloemen zijn leuk en apart.
Wens jou ook hele fijne kerstdagen en een gezellige jaarwisseling.

Quiltminizusje zei

Hoi Ineke, HD Bobbin kleed is mooi geworden en de kleuren combi perfect.
Fijne feestdagen.
Christine

Annie Kingma zei

Ja heerlijk zo een kerstpakket van het werk.
Was altijd een verrassing toen.
Die blokken heb ik ook verzameld maar niet gemaakt dus. Mooie top geworden .
Goede en prettige Kerstdagen, een gelukkig 2019, met veel handwerk steekjes en plezier.
Groetnis Annie

foekie's fashion zei

Ook voor jou fijne feestdagen en alle goeds voor 2019

Gerda Hartman zei

Mooie top. Hele fijne feestdagen.

Yvonne zei

Wat is je top leuk geworden! Mooi met die cornerstones in de sashing.
Hele fijne dagen gewenst, aan lekkers ontbreekt het in ieder geval niet!

Judith zei

Fijne feestdagen, geniet ervan. Leuke top hoor. Heerlijk om weer eens wat in elkaar te zetten......! Wil ik ook proberen te doen deze kerst.

Else zei

Fijne feestdagen! dat word lekker smullen zo te zien. Zwaaizwaai

Jane in Cumbria zei

Je top is zo leuk geworden! Fijn gevoel he om weer iets af te hebben! Alle goeds voor 2019.

miekequilt zei

Wat leuk om zulke lekkere dingen te krijgen . Daar zullen jullie zeker van genieten.
Je top is mooi geworden, die bloemetjes doen het er goed bij.
Fijne dagen!