donderdag 11 januari 2024

De laatste dagen van 2023 en het nieuwe jaar

Tussen kerst en oudejaarsdag had ik even weer zin om lekker wat te quilten en omdat ik toevallig een heel oude top had gevonden, ben ik er maar gelijk aan begonnen. Workshop gevolgd van deze bargello in het seizoen 2005/2006 😱

Het heeft een beetje vreemd formaat   80x150 cm

Het quilten wordt in de naden gedaan.

Momenteel quilt ik iets minder, vanwege veel mantelzorg.


Vanmiddag nog wel even bezig geweest met de Dear Jane, die krijgt een lichte rand eromheen, wat straks bogen(schulprand) worden.


Liefs, Ineke

6 opmerkingen:

Knutselpret zei

Wow mooi en wat veel werk

Floor zei

Fijn dat je tussen de bedrijven door toch nog tijd vindt om te quilten.
Dat geeft rust, vooral in de avond, zodat je beter en meer ontspannen slaapt.
Ook met af en toe wat steekjes komt het uiteindelijk af.

Annelies zei

Wat ga je goed met je Dear Jane !

Annemiek zei

De dear jane schiet al lekker op. Fijn vooruitzicht. En af en toe een draadje quilten is ook fijn voor de ontspanning.

frameless mind zei

Dag Ineke,
Ook hier liggen nog verschillende tops al jaren te wachten op quiltsteekjes.
Wat goed dat je er weer eentje hebt opgepakt om af te werken. Het geeft zoveel voldoening wanneer een quilt af is.
Succes met de schulprand van je DJ quilt.
Gelukkig brengt onze hobby afleiding en ontspanning in tijden waarin er ook zorgen zijn.
Liefs,
Liliane

Quiltblog Janine zei

Een Dear Jane, ooit 1 punt gemaakt voor een showmodel, maar ik begin er niet aan.
Duurt me veel te lang.😀