zondag 26 december 2021

Kerstdagen 2021

Inmiddels is het bijna einde van het jaar, wel, 1e kerstdag.  We zijn tot 11 december op Lanzarote geweest, vakantie vieren. 

Terwijl DH ging duiken


angelshark















hield ik mij bezig met steekjes zetten aan mijn vakantie project, wat inmiddels niet meer is.

zover is het nu
Nu wil ik er dus wat sneller aan werken, zodat het hopelijk einde van dit jaar helemaal af is. Weet niet of het wel lukt, we zien het wel 😊

Tussendoor ben ik ook weer aan het quilten, de rijen van de Dear Jane, die ik dan weer aan het middenstuk naai. Nu aan het einde van tweede kerstdag heb ik weer 1 gequilte rij er aan genaaid (op de foto ging ik net het laatste blokje quilten).
En dan nu maar weer even verder met S&I

Liefs, Ineke πŸŒΈπŸŒ²πŸŽ…

6 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Mooie foto's en weer lekker met je quiltwerk bezig, succes ermee...........liefs.Conny

Floor zei

Je geweven quilt schiet al lekker op, je bent al over de helft.
Leuk om foto's van onder water te zien, zo kan jij ook een beetje meegenieten.
Lekker verder met je mooie Jane.

Alice zei

Leuke Jane blokjes. De stofjes komen me bekend voor. Ook gebruikt maar niet voor Jane.

Annie Kingma zei

Echt mooi je blokjes, en ook het vakantie project wat het dus niet meer is.
Heerlijk even weg te zijn geweest
Groetnis Annie

miekequilt zei

Schering en Inslag, ik blijf het een leuke quilt vinden. En Jane is natuurlijk ook leuk om te doen. Heerlijk hè om af en toe af te wisselen.

Yvonne zei

Heerlijk om even naar de winter zon te gaan, hopelijk kan je je steekjes ook echt in de zon doen. En Fijn dat je man dan ook een leuke hobby heeft, Beiden blij dus!