vrijdag 13 augustus 2021

Verhuizing

En hier ben ik dan weer. Krijg langzaamaan toch weer een beetje de smaak te pakken om hier te posten. En nu heb ik een leuk nieuwtje voor jullie allen. Nou ja, degene die op Facebook mij volgen en ook op Instagram weten dat ik sinds een paar weken binnen in huis veranderd van kamer. 
 


Jongste zoon, die nog bij ons woont is naar zolder gegaan en ik heb nu de kamer op 1e verdieping, geen bed meer op de kamer en dus ruimte. 

Voor deze vakkenkast hangt nu dus mijn vakantie-project, vind het zo best vrolijk. Ook heeft laatst een groot laken ervoor gehangen met vele blokjes van de Dear Jane. Alleen het middenstuk zat er niet aan vast omdat ik daar telkens een rij quilt en er aan vast naai. Ligt momenteel stil😕
Maar...ik heb weer paar blokjes gemaakt, afgelopen 2 weken
Dit zijn L-1 en L-2



En dit is mijn hexagonnen quilt van 2 inch, het wordt een vrolijk geheel.
Voor nu laat ik het hierbij😊


Een fijn weekend allemaal, liefs van Ineke





11 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Heerlijk je eigen plekkie en je quilts in wording om je heen........liefs.Conny

Marianne Gooren zei

Heerlijke plek voor jou en je lapjes, Ineke!
Fijn weekend en liefs terug,
Marianne

miekequilt zei

Fijn om echt een eigen plekje te hebben. Ik vind je vakantie-project enig. En de hexjes natuurlijk ook. En dan ook nog met de DJ bezig, wat een energie!!
Fijn weekend!

Joke zei

Heerlijk zo’n kamertje waar je bezig kunt zijn met je lapjes ❤️

Gerda Hartman zei

Leuk, weer een blogje. Heerlijk een eigen kamer. Ik heb er een sinds 5 jaar. Heel veel plezier ermee. Fijn weekend.

Dientje zei

Niks mis mee, een heerlijke kamer. Kunnen de projecten goed hun plek krijgen. Groet, Dientje

Floor zei

Heerlijk een kamer voor je quiltactiviteiten op de 1e verdieping, zodat je maar één trap op hoeft en nu lekker de ruimte hebt.
Mooi die "weef-quilt". Kan je straks ook fijn gebruiken als gordijn voor je blokkenkast.

Yvonne zei

Fijn zo'n quilt kamer. Lekker alle spullen en projecten om je heen. Mooie blokjes. En hopelijk snel weer eens op reis en vender met je vakantie project!

Annemiek zei

Een quilt kamer kan nooit groot genoeg zijn. :) Dus lekker al die ruimte en dat je je meer quilt kunt etaleren. Dan geeft een fijn overzicht. Groetjes

Willy zei

Fijn dat je een mooie grote hobbykamer hebt gekregen. Mooie zomerquilt ben je aan het maken, ziet er vrolijker uit dan het weer. Groetjes Willy

Quilts and Newf's zei

Super hobby plek geworden.
Mooie dear Jane blokjes en hexagons