zaterdag 11 januari 2020

We gaan vrolijk verder met...

gezellig naar een Bee gaan  😊😋 ✂✂

Vanmorgen hadden we een gezellige zaterdag-ochtend Bee, 1 x in de maand bij Fernande van Quilt-Inn. De groep wordt langzaamaan groter, vandaag hadden we er een Bee-lid bij gekregen, erg gezellig en veel gekwebbeld en gelachen. Besloten is, dat degene die zin heeft aan de Dear Jane te beginnen, het werkje naar deze Bee mee kan nemen. Ik ga het niet doen, wil zo graag van wat UFO's , AFFO's  maken.

Blok nummer 11 had ik mee, mijn laatste patch-blok van F0H. Hier ligt het helemaal voorbereid, inmiddels bijna af, want vanmiddag toch nog wat steekjes gezet, ondanks mijn pijnlijke schouder.

Ja, mijn schouder, een aantal maanden geleden had ik daar een ontsteking, is vrijwel goed genezen, maar inmiddels is de pijn in volle hevigheid weer aanwezig. De ene keer valt het mee, daarna is het bijna niet uit te houden. Als ik het maar goed warm houd, dan is het nog best uit te houden 😞😱

Ook had ik dit werkje mee, Peaches, wat een beetje verwaarloosd is de laatste maanden. Het lag er maar te liggen in mijn hobby/rommelkamer en omdat ik nog niet wist of ik zin had ik blok 11 van FoH had ik de Peaches maar meegenomen.
Misschien dat ik er morgen maar weer mee verder ga.

En "Fleur" was er ook. Niet van mij hoor, maar van N. De foto's zijn gemaakt door Fernande, want doordat wij allemaal zo druk waren met kletsen, helemaal vergeten foto's te maken van andere prachtige projecten die er ook waren. Maar wie weet, de volgende keer maak ik er toch nog wat foto's.



Dan komende week woensdag is er de Bee bij de Pinksterbloem, zo'n zin in want daar zie ik ook vaak van die prachtige projecten van de leden.


kwart over 8
En dan even een paar foto's van vanochtend. Wat was het prachtig, de zonsopkomst

half 9

Fijne zondag 💖

Liefs, Ineke























22 opmerkingen:

Annelies zei

Ik geniet altijd erg op de bee. Ook bij jou zie ik dat je daar voldoende inspiratie krijgt.
Ik was vanochtend al vroeg op en wat een mooie luchten. Heb genoten !

Noa zei

Het blok wordt harstikke mooi en de quilt waar je mee bezig bent prachtig

Nelleke Tonnis zei

Het blok wordt harstikke mooi en de quilt waar je mee bezig bent prachtig

Conny's-blog zei

Vreselijk weer die pijn terug in je schouder.
Hoop dat ze er wat aan kunnen doen voor jou.
Je blok word prachtig zeg en inderdaad moet er zo af en toe
Weer iets afgemaakt worden he...........liefs.Conny

quiltmarjanneke zei

Prachtige werkjes....genoeg om te kiezen!
Beterschap met je schouder! Vervelend zulke klachten.

Annemiek zei

Dat klinkt niet goed Ineke die schouder bah. Gezellig dat je zoveel bee's hebt gaat wel vaak ten koste van de productie maar je krijgt er ook veel voor terug. :-) goede zondag.

Bertiebo zei

Wat maak je toch veel moois. Het lijkt me ook supergezellig, zo met elkaar

quiltverslaafd zei

Wat vervelend van je schouder je bent wel met mooie projecten bezig gelijk heb je om die eerst af te maken veel plezier bij de pinksterbloem.
Groetjes Leintje

Marja Rijnsburger zei

Gezellig toch altijd weer zo'n bee, ook ik kan daar zo van genieten.
En wat een mooi quiltwerk weer.
Vervelend dat de pijn in je schouder weer terug is, sterkte ermee.
Er was gisterochtend inderdaad ook wéér zo'n prachtige zonsopkomst, genieten was het.
Fijne zondag.
Groetjes Marja

Dientje zei

Vanmorgen ook genoten van de zonsopkomst, was mooi. Wat vervelend dat je schouder weer opspeelt. Hopelijk kun je gedoseerd toch nog wat doen. Moet ook maar weer op zoek naar een Bee. Is toch wel gezellig met elkaar bezig te zijn. Fijne zondag. Dientje

frameless mind zei

Wat heb je weer een mooi blok in elkaar gepuzzeld. De kleuren zijn erg mooi bijeen gekozen. Wat jammer dat je zo last hebt van je schouder. Die pijntjes kunnen wij quiltsters missen als kiespijn. Hoop dat het snel terug in orde komt.
Groetjes,
Liliane

Gerda Hartman zei

Wat een mooie kleurtjes bij elkaar. Sterkte en beterschap met je schouder. Mijn man tobt er ook al geruime tijd mee. Fijne zondag nog.

Annie Kingma zei

Mooi blok weer gemaakt, ook de andere quilts prachtig.
Gezellig zo naar al de bee's.
Beterschap voor je schouder, is echt vervelend.
Je wilt graag wat doen, de tijd is er even voor handwerk, dan een pijnlijk schouder.
Fijne week. Groetnis Annie

Yvonne zei

Lastig Ineke, een pijnlijke schouder. Na een whiplash weet ik er alles van. Het gaat nooit helemaal weg en te veel doen (zoals quilten) wordt gestraft...…
Maar goed, gelukkig kunnen we als we doseren nog genoeg doen en zeker genieten van elkaars mooie werk. Gezellig jouw Bee's, veel plezier weer deze week.

Floor zei

De zonsondergangen waren ook al zo mooi. Niet vandaag, veel te somber.
Fijn dat je werkjes gaat afmaken, dat geeft ook rust om wat klaar te hebben wat er al lang ligt. Wel gezellig om dat op de bee te doen.
Wel balen van die pijn in je schouder, pijn geeft veel vermoeidheid.
Misschien pijnstillende crème (Voltare) er op doen, helpt mij altijd goed.
Hoop voor je dat het snel beter gaat, want je wilt natuurlijk weer lekker verder, ook met andere bezigheden.
Groetjes,
Floor

Elizabeth zei

Ja, we hebben af en toe hele mooie luchten! Ik maak daar ook graag foto's van...
Naar dat je een zere schouder hebt, kunnen we niet gebruiken hè..
Succes met werkjes afmaken, dat is wel een goed idee!
Groetjes, Elizabeth

Quiltpassion.blogspot.com zei

Dat komt me heel bekend voor, die schouder, lastig en pijnlijk! Ik hoop dat het gauw over gaat, sterkte!
Prachtig, je blok, en die applicaties zijn zo mooi, prachtige kleuren ook.
Liefs, Cisca

miekequilt zei

Wat ellendig, dat je weer last van je schouder hebt. Niet forceren hè, gewoon weer wat rust. Nou ja, gewoon, dat is niet zo een voeding hè..

Chris zei

Wat ontzettend vervelend en lastig van je schouder Ineke. Je hebt, denk ik, de warmte van Lanzarote nodig...
Wat een ontzettend leuke quilt is dat, die Peaches. Een bestaand patroon van wie?
Lijkt me heerlijk om aan te werken.
Liefs van mij.

Willy zei

Wat vervelend dat die pijn in je schouder weer terug is. Met al dat mooie handwerk wil je natuurlijk verder. Toch maar niet te lang doorwerken en het de tijd geven om te herstellen. Beterschap en fijn weekend,

Mrs. Sutherland zei

Wat akelig dat je schouder zo zeer doet. Knap hoor dat je dan toch door blijft gaan met handwerken! Je maakt mooie dingen Ineke!
Beterschap en groet van Mar

Willeke de la Chambre zei

He wat leuk, jij hebt je blog zo ingesteld, dat ik er een opmerking achter kan laten.
beterschap met je schouder!
groetjes,