woensdag 1 januari 2020

Gelukkig, gezond en creatief 2020

Afbeeldingsresultaat voor gelukkig 2020 grappig
Dat wens ik iedereen die mijn blog leest toe. En dat gaan wij ervan maken in 2020.





Net in het laatste weekend van 2019 blok 9 van Flowers of Hope afgekregen. Ben er nu aan begonnen met quilten, want ze worden aan elkaar gezet op de Quilt as you go-manier.



En omdat ik de enige ben die de patchwork blokken ga maken, begin ik ook een deze dagen met blok nummer 11.
Blok 10 ga ik dan ook gelijk voorbereiden, want de laatste woensdag van de maand januari komt het Kwartet-Bee bij elkaar en beginnen dan aan een applicatie-blok.

Liefs, Ineke




17 opmerkingen:

Else zei

Jij ook een gezond en creatief 2020. Mooi blokje heb je er weer bij gemaakt. Zwaaizwaai

Floor zei

Weer een mooi blokje geworden met prachtige stofjes.
Wens je ook een heel gelukkig, creatief en gezond 2020.
Groetjes,
Floor

Knutselpret zei

een heel gezond en creatief jaar toegewenst

Tilly zei

Ook een goed 2020 toegewenst met veel creativiteit,ben benieuwd naar het volgende blokje.Groetjes Tilly

Anoniem zei

Voor jou en je familie ook de beste wensen voor 2020 toegewenst.

Annelies zei

Ik wens je het allerbeste voor 2020 !

Annie Kingma zei

Heel mooi blok weer gemaakt, zo veel moois laat je altijd zien.
Succes met blok 11.
Gelukkig Nieuwjaar.
Groetnis Annie

Bertiebo zei

Gelukkig Nieuwjaar, Ineke

Dientje zei

Ook de beste wensen voor 2020

Gerda Hartman zei

Mooi blokje. Mooie kleurtjes. Alle goeds voor 2020 toegewenst.

Yvonne zei

Een gezond en creatief jaar gewenst Ineke!

Annemiek zei

Ineke de allerbeste wensen voor 2020; dat je in goede gezondheid weer mooie quilts mag maken en lekker kunt reizen. Wat wil een mens nog meer. :-) Groetjes

Marja Rijnsburger zei

Ook voor jou een heel mooi nieuw jaar gewenst.
Vol creativiteit, mooie momenten en gezondheid.
Groetjes Marja

Conny's-blog zei

Ineke ook voor jou een gezond en creatief 2020 gewenst.
Succes met je blokken ik moet blok twaalf ook nog maken...............liefs.Conny

frameless mind zei

Gelukkig nieuwjaar Ineke. Ik hoop dat het een jaar vol mooie momenten wordt. Met veel tijd voor je hobby -:)
Mooie stofkeuze heb je gemaakt voor je nieuwste blokje!!
Groetjes, Liliane

Elizabeth zei

Alle goeds gewenst voor het pas begonnen jaar, Ineke!
En dat je maar veel mooie blokjes mag maken. Wat een heerlijke hobby het je toch!

miekequilt zei

Leuk blok. Hopelijk gaat de rest ook lukken, maar dat zal bij jou wel goedkomen.