zondag 17 november 2019

Feestelijke zondag

Vandaag is DH jarig, een gezellige dag met onze jongens, zijn moeder en bezoek van zus en zwager. Misschien komen er nog een paar meer op bezoek, er is genoeg 😊 Een heerlijke monchou taart staat al klaar in de koelkast en het eten is ook al gisteren gekookt.








In de weken dat ik niet heb geblogd, heb ik al de 4 hoekblokjes helemaal af gekregen van de quilt Peaches, al is het hier op de foto nog vastgespeld.
Maar echt, ze zijn netjes vastgenaaid.

En voor vriendin Aleid een leuk tasje/etuitje gemaakt , daarna nog één voor de moeder van een andere vriendin.
Voor moeder van vriendin

Voor Aleid













Kreeg jaren geleden een tas mee naar huis, die wilde ik eens namaken, belandde uiteindelijk in een vergeethoekje. Als je de spullen beetje opruimt en je ziet de voorbeeld-tas weer, ja, dan moet je er toch maar eens aan beginnen. Uiteindelijk heb ik er 2 gemaakt, ziehier de foto's.


De eerste (links) was ik niet tevreden over, de tweede (rechts) is mooier (vind ik zelf).

Momenteel ben ik bezig met een schoudertas namaken voor mezelf, ik hoop dat het lukt.

Maar nu ga ik nog mijn 7e blok van Flowers of Hope in elkaar naaien, vind de kleuren wel erg mooi uitkomen.





Voor iedereen een fijne zondag!


Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

katrien zei

Fijne verjaardag voor je DH.
Mooie tassen.

quiltmarjanneke zei

Gefeliciteerd met DH. Fijne dag.
Leuke tassen, succes met het vervolg.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van DH. Een hele fijne dag toegewenst.
Ik vind beiden tassen mooi geworden.

Ingrid zei

Gefeliciteerd voor je DH... en wat een leuke tassen...die tweede met de ronde vormen...mmmmooii!!!

Tilly zei

Van harte gefeliciteerd met DH en een gezellige dag. Ik was vrijdag jarig en iedereen nam de moeite om 2 uur verder te rijden dan anders om dit met mij mee te vieren.

Gerda Hartman zei

Van harte met je man en een gezellige dag. Benieuwd naar je tas!

miekequilt zei

Gefeliciteerd met je DH.
En wat ben je lekker actief en creatief geweest zeg.

Conny's-blog zei

Gefeliciteerd met je DH en je hebt mooie tassen gemaakt...........liefst. Conny

Floor zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Vandaag even geen tijd voor de lapjes, maar voor de gezellige visite.
Altijd leuk om een extra tas te hebben, quilters houden van tassen en doosjes.

Dientje zei

Gefeliciteerd. Mooie tassen heb je gemaakt. Groet, Dientje

Marjan zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Mooie tassen!

Tilly zei

Nog gefeliciteerd met DH. Wat heb je weer mooie tassen gemaakt,altijd handig.
Groetjes Tilly

Quilting Moesje zei

Gefeliciteerd nog met je DH !
Leuke tassen daar zijn ze vast blij mee :0)

Annie Kingma zei

Een dag te laat, maar als nog Hartelijke Gelukwensen met je jarige man.
Altijd fijn zo samen een feestje te vieren.
Dat het nog veel gedaan mag worden, in goede gezondheid
De etui's en de tassen, mooi gemaakt.
Leuk zo een cadeautje te maken.
Groetnis Annie

Elizabeth zei

Nog van harte gefeliciteerd! En de monchoutaart zal inmiddels wel op zijn... te lekker om te laten staan hè...
Wat heb je weer veel gedaan! Want ik weet hoeveel tijd er in gaat zitten.

Yvonne zei

Alsnog gefeliciteerd,I heb de hele week geen blogjes gelezen. Mooie tassen en tasjes en ook je blokken zijn weer goed gelukt.

Quilts and Newf's zei

Je hebt een paar Leuke tassen gemaakt.!