zondag 5 mei 2019

Tentoonstelling en leuke ontmoetingen.

Het is weer eens tijd voor mijn blog bij te werken, inmiddels een week overgeslagen en dat zal vaker gebeuren. Helemaal niet erg, gewoon,  je hebt geen zin, of tijd, of geen nieuwe dingen te vertellen.

Maar nu vertel ik een beetje over afgelopen woensdag, wij drieën, Karola, Anita en ik gingen op weg naar de tentoonstelling in Amersfoort. Jammer genoeg kon Betsy niet mee, ze was heerlijk een paar dagen op pad met haar DH.
We zijn met de trein gegaan, geen gedoe met parkeren dus en makkelijk lopend bereikbaar vanaf het station.

Trudy
Eenmaal binnen, gelijk een leuke ontmoeting met Annemiek bij de entree. Toen we de jassen hadden weggehangen, kwam ik Trudy en haar  dochter Femke tegen.
En Judith even later, kort met haar gesproken, Elsbeth ontmoet, Petra en Gerda en de stemming zat er goed in. Ook met Wilma Karels een praatje gemaakt. Iedereen was vrolijk, opgewonden en blij bij het zien van al deze prachtige quilts die werden tentoon gesteld.

Floor van Rijn van Sunshine and Shadow-blog, was er ook, zo leuk en natuurlijk gezellig gebabbeld.



Terwijl ik wat achterbleef om met anderen te kletsen, gingen Karola en Anita gestaag verder met het bekijken van alle quilts. 😊







Maria stond achter de tafels van het Quiltersgilde, maar ze was erg druk, naderhand toen het rustiger werd haar even begroet. Ook zag ik Gert  in gesprek, maar even later waren wij samen met een groep heerlijk aan het discussiëren, waarover...??? QUILTS natuurlijk 😋













Ook Christine van haar blog https://tijdvoorquilten.blogspot.com/ (klik) ontmoet, zo gezellig.
En toen we heerlijk aan de koffie zaten, kwam Patricia  Kockelkoren binnen. En Tilly (klik) was er ook, zo'n leuke ontmoeting en veel gelachen en gekletst. Heleni van Til heel even gesproken, was te kort, maar wel leuk!!!Dat waren dus vele ontmoetingen, terwijl ik toch een aantal nooit eerder had gezien, maar gewoon via www al jaren "ken".

Er zijn al zoveel foto's van quilts op Facebook, Instagram en op blogs verschenen, dus ik beperk me maar met een paar quilts of een klein gedeelte ervan.










Dit was het voor nu, tot een volgende blog-post

Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat bijzonder zeg, al die ontmoetingen. En dan nog al die prachtige quilts. Dat moet een topdag zijn geweest

Else zei

Wat een heerlijke dag, jammer dat ik je hebt gemist! Fijne zondag zwaaizwaai

BezigeBijMirjam zei

Wat een ontmoetingen daar tussen die mooi quilts. Gisteren hebben 2 vriendinnen er nog van kunnen genieten. Ik denk dat wij zo'n beetje wel de laatste bezoekers waren. Fijne zondag!🤗

Annemiek zei

Was leuk je weer even gezien te hebben Ineke. Grappig dat je ineens zoveel "bekenden" tegenkomt.

Quilt Quebbel zei

Super leuk, al die quilt- ontmoetingen.
En gezellig quebbelen of pittig discussiëren geeft zo'n dag iets extra's.
Door alle drukte heb ik niet zoveel van de quilts kunnen bekijken. Dus, dankjewel voor jouw impressie-kiekjes.
Lieve groet van Quebbel, Maria.

katrien zei

Leuk die ontmoetingen en fijn dat we even mogen meegenieten van al dat moois.

Yvonne zei

Zo'n tentoonstelling is net een reunie, zo veel bekende gezichten en overal even bijkletsen......je zo'n bijna vergeten dat er ook zo veel mooie quilts hangen. Ik ga de volgende keer zeker proberen alles te zien......en iedereen natuurlijk, want dat is ook gezellig!

Gerda Hartman zei

Wat leuk om zoveel mensen te ontmoeten! Ik was er vrijdag en vooral de quilts van Susan waren mijn favoriet. Fijne zondsg nog.

Floor zei

Jij hebt nog veel meer mensen ontmoet die je (meestal) via blogs kent.
Leuk is dat hè? Vond het ook leuk om jou te ontmoeten en te spreken en samen nog even bij Gert staan praten, die had het er ook heel druk mee.
Maar de quilts waren ook prachtig, gelukkig hebben we daar ook nog van genoten.

Annie Kingma zei

Wat heerlijk zo veel mensen te treffen op de tentoonstelling.
Lees op heel veel blogs hoe mooi en gezellig het was.
goede nieuwe week
Groetnis Annie

Elizabeth zei

Dat zal superleuk geweest zijn! Bekende mensen en anderen die je van de blogs kende... Allemaal dames (en een heer) die liefde voor patchwork hebben! Gespreksstof genoeg!

quiltverslaafd zei

Wat een bijzonder dag leuke ontmoetingen en heel veel mooie quilts groetjes Leintje

miekequilt zei

Wat een mooie tentoonstelling zeg. Ik heb er op veel blogs over gelezen, iedereen was enthousiast.

Quiltminizusje zei

Allemaal te leuk, gezellig.
Groet christine

Tineke zei

Leuk om de mensen te ontmoeten achter de blogs en quilts die je ziet. Je "kent" ze naar je gevoel al jaren. Was jammer genoeg niet in de gelegenheid om ook naar Amersfoort te gaan en heb zo te zien veel gemist, wie weet volgend jaar.
Liefs van Tineke

Knutselpret zei

super leuk en gezellig

Marjan zei

Leuk verslag, Ineke, en prachtige foto's! Ik ben er niet geweest maar krijg nu toch een mooi beeld. Bijzonder toch, al die leuke ontmoetingen!