zondag 19 mei 2019

Het kriebelt 😊 en het jeukt

                                        😊   wat? wat kriebelt er nou? en jeuk? ðŸ˜Š


Zal het allergie zijn? Ja hoor, dat ook, af en toe heb ik er last van, allergie voor stress, pollen, huisdieren, enz...

Maar waar ik het over heb, dat is het voorbereiden van de blokken voor de BOM  Flowers of Hope die Henriëtte is gestart begin dit jaar. Iedere maand, de 15e 1 blok, waar ook een Facebook-pagina van is. Voorbereiding is gedaan, maar wij als Bee- Kwartet- groep beginnen op de laatste woensdag van de maand mei, (onze bijeenkomst-ochtend) met het eerste blok. Ieder van ons met eigen kleuren en stoffen en ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden 😊
Nog even wachten tot de 29e 😕









Ondertussen bereid ik ook iets van mijn andere project voor,  en zet het met steekjes vast.
















En ik ben even bezig geweest met de randen van mijn hexagonnen-quilt, wat nog net niet helemaal af is.😱

Ga toch maar halfjes aan de boven en onderkant maken, daarna komt de rand ertegenaan met kleine applicatie steekjes.


Fijne zondag!   
                                          Liefs, Ineke







18 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat ben je weer druk. Heerlijk hè om zo bezig te zijn. Ik ben ook met (oude) hexjes bezig en ga de rand ook appliceren. Vind ik mooi worden, maar wel veel werk.

Anoniem zei

Laat het maar lekker door kriebelen. Daar komen alleen maar mooie dingen van!!

BezigeBijMirjam zei

Wat mooi worden die bloemenranden Ineke! Dus ook bijna een top (de hexagonnen) klaar? Leuk om met jullie bee aan een BOM mee te doen., Fijne zondag!🤗

Floor zei

Ik noem het altijd verliefd worden als ik weer iets leuks voorbij zie komen op quiltgebied.
Kan me voorstellen dat je heel benieuwd bent hoe het gaat worden als iedereen aan de slag gaat met haar eigen lapjes.
Die bloemenrand langs de quilt waar je aan bezig bent vind ik zo mooi!

Tineke zei

Mooie BOM is de Flowers of Hope, ben benieuwd hoe de verschillende uitvoeringen worden.
Liefs van Tineke

quiltverslaafd zei

Dat beloofd weer veel moois groetjes Leintje

Gerda Hartman zei

Heerlijke hobby hebben we toch. Benieuwd hoe het bij jullie 4 gaat uipakken. Fijne zondag nog.

Dientje zei

Lekker bezig, en de jeuk gaat Misschien wel over, haha. Ben benieuwd naar jullie Flowers of Hope. Heb al veel verschillende langs zien komen. Groet, Dientje

Yvonne zei

Je moet krabbelen waar het jeukt zei mijn moeder altijd. En in jouw geval komen er mooie dingen van.

Marijke zei

Helemaal verliefd op de schitterende bloemen guirlande wat een prachtig applicatie werk!!!
Altijd leuk... een nieuw project starten in je eigen kleuren samen met anderen...
Alvast veel voorpret!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Conny's-blog zei

O Ineke die bom Flowers of hope is o leuk om te maken hoor. Ben benieuwd naar jou kleuren. Maar je bent lekker bezig met van alles ook zeg. Ga maar lekker zo door................liefs.Conny

Annelies zei

Veel succes met alles !

Knutselpret zei

lekker bezig succes met al die mooie projecten

Annie Kingma zei

Weer fijn bezig, en alles even mooi.
Echt leuk en spannend zo samen met de bee dames een project maken
Fijne nieuwe week
Groetnis Annie

Tilly zei

Wat laat je weer mooie projecten zien. Vind je applique rand geweldig.
Groetjes Tilly

Elizabeth zei

Ha, die kriebel ken ik! Helaas die andere ook ..
Het is zo leuk om telkens een patroon te krijgen waar je weer mee verder kunt. Veel leuker dan alles in één keer! En dan heerlijk samen op werken, dat motiveert en je leert er ook weer zoveel van...
Groetjes, Elizabeth

Corina zei

Leuk zeg, en wat een diversiteit in je projecten, echt leuk om te zien, veel plezier ermee!

Guusje, zei

Wat heb je mooie quilts onderhanden.dat het kriebelt kan ik me voorstellen met zoveel moois.