zondag 3 maart 2019

Alweer gemist😟

Voor de tweede keer behoorlijk ziek geweest, binnen 3 weken. Maar wat vervelender was, alweer een leuke bijeenkomst gemist, dit keer van ons Kwartet-Bee groepje op woensdag j.l.


Aan het einde van de ochtend kreeg ik van Anita deze foto toegestuurd. Haha, kon gelijk zien van wie de werkjes waren. Sterretjes van Betsy, broderie perse van Karola en op de voorgrond een halve cirkel van Anita. Alles heel erg mooi!!!











Woensdag en donderdag helemaal niets kunnen doen omdat ik zo beroerd en ziek was met verschrikkelijke hoofdpijn.

Maar vrijdag even wat steekjes kunnen zetten en heb nu de derde hexagonnen rand afgekregen en zaterdag nog wat steekjes gezet voor de vierde rand.





Vrijdag kreeg ik het blad van Quiltnieuws binnen, Libelle van deze week was ook binnen, dus ook heerlijk wat korte stukjes gelezen.




En nu hou ik even een korte pauze met blogjes schrijven, kom weer over een aantal weken terug.


Voor iedereen fijne weken.

Liefs, Ineke



22 opmerkingen:

Judith zei

Beterschap! Tot over een aantal weken!

Annelies zei

Pas goed op jezelf en tot over een paar weken.

Betsy's Quilt Blog zei

Zo jammer dat je niet bij de bee kon zijn! Erg naar dat je weer ziek was. Een goede pauzetijd, geniet er van!

Dientje zei

Beterschap, ik hoop dat je snel opknapt. Groet, Dientje

Conny's-blog zei

Jammer he wat weallemaalmissen, geen tijd eigenlijk om ziek te zijn haha.
Beterschap he en tot snel weer......liefs.Conny

Marijke zei

Ha Ineke, allereerst dank je voor je reactie op mijn blog...
Wat heerlijk dat ik zoveel blogs nu bij je kan bekijken, leuk om al het quiltigs te mogen bewonderen!
Vervelend dat je geplaagd wordt door ziek zijn en ja... als je eenmaal een keertje ziek bent geweest dan is je weerstand zo laag dat je om de haverklap weer een veeg krijgt...Hoop echt dat je snel opknapt en je weer helemaal top voelt!
Lieve groetjes van Marijke

Gerda Hartman zei

Heel veel beterschap en tot gauw weer.

Annie Kingma zei

Wat naar om weer ziek te zijn Beterschap.
Doe rustig aan en pas goed op je zelf
Zo spijtig de quilt bijeenkomsten te missen.
Groetnis Annie.

Craftluver zei

Balen he die griep die maar niet weg wilt blijven! De vorige keer al zo'n mooi uitje gemist en nu weer een leuke bijeenkomst! Ja dan baal je pas echt! Hopenlijk knap je nu snel op en blijft het echt weg verder! Het moet gewoon lente worden, dan knapt het weer op en wij allemaal ook door een zonnetje! Je brides en bloom wordt echt schitterend! Ik heb het boek van soortgelijke quilt nog liggen en ook die wil ik nog maken! Ik heb ook zoveel prokecten liggen dat ik soms niet weet waar ik moet beginnen. Maar jouw taktiek om je quiltwerk bij je stoel/bank te laten liggen werkt hier ook! Ik quilt nu soms maar een paar steekjes bij de thee of koffie en 's avonds, maar aan het eind van de avond is er wel weer een blokje af en ben ik apetrots! Zo schiet het ook zichtbaar op en dat mag wel bij 169 blokjes! O ja en tip driehoeken ook nog en dan nog eens zoveel sashings! Pfff, wordt al moe als ik er over nadenk! Fijne week verder, hopenlijk niet al te lang meer hangend en wirgend met de griep!

Annemiek zei

Ja dat schiet niet op 2 keer achter elkaar de griep krijgen. Heel vervelend voor je. Rustig aan hoor en sterkte met het herstel.

Yvonne zei

Niet leuk Ineke, soms is je weerstand gewoon zo laag dat er maar een virusje langs hoeft te waaien en je hebt het te pakken! Nu maar hopen dat het vanaf nu beter gaat! Gelukkig heb je al weer wat zin in steekjes maken.

Floor zei

Hè bah, alweer ziek. Natuurlijk nog niet helemaal hersteld van de vorige keer, dan ben je extra vatbaar.
Nu maar even lekker uitzieken en een beetje met je lapjes stoeien.
Kreeg ook de Libelle en Quiltnieuws binnen, dus gezellig leesvoer.
Wens je veel beterschap, want natuurlijk wil je geen quiltbijeenkomst meer missen.

quiltverslaafd zei

Wat vervelend om weer ziek te zijn ook nog een leuk uitje missen als troost 2 leuke bladen wat je ook gaat doen de komende tijd veel plezier en voor nu van harte beterschap tot gauw Groetjes Leintje

BezigeBijMirjam zei

Het is een hardnekkige steeds terugkerende griep. Niet fijn! Beterschap en tot later!🤗

miekequilt zei

Wat ellendig om weer ziek te zijn. Hopelijk krijg/neem je tijd om helemaal bij te komen. En in die tussentijd rustig een Bertje handwerken, dat is toch altijd fijn. Sterkte !!

Elizabeth zei

Helaas zijn sommige mensen altijd de klos als het over verkouden of griep gaat...
Ik hoop dat je echt weer helemaal opknapt!
Hoofdpijn is zo akelig, zeker als je helemaal niks kunt doen. Dan heb je ook geen afleiding hè..
Groetjes, Elizabeth

Knutselpret zei

bah dat is flink balen en je kijkt er zo naar uit naar zulke handwerk uitstapjes. Ik wens je beterschap en een goede uitrust pauze. Tot laterrrrr :))

Willy zei

Nu maar even goed uitzieken.
Van harte beterschap.

Quiltminizusje zei

Vervelend dat je met ziek zijn, weer een gezellig uitje heb moeten missen. Doe het vooral rustig aan.
Met zo af en toe een steekje misschien?💕

Marjan zei

Veel beterschap, Ineke! Rustig aan, en geniet van de mooie dingen waar je mee bezig bent, als dat weer een beetje lukt.

Lida zei

Hoop dat je er weer helemaal bovenop bent en weer lekker creatief aan de gang kunt gaan, je rand wordt schitterend! Groetjes
Lida

Madammeke Ongeduld zei

hopelijk ben je nu al wat beter