zondag 20 januari 2019

Een kwart voltooid

Eindelijk heb ik dus één kwart voltooid van de "gaten" in de randen van mijn Winterse Hexjes quilt. Het is nog best een hele klus om de laatste "gaten"op te vullen. Ik weet alleen nog niet of ik nog 1 rand er aan naai of dat ik gelijk aan een border naai.









Maar eerst de volgende kwart opvullen en de andere kant, (zie andere foto)daar moet nog heel veel aan gedaan worden.😱









Van de week een bezoek aan een van mijn quilt-vriendinnen gemaakt, ze is van mijn "dorp"verhuisd naar een ander mooi dorp. Ik wilde haar zo graag even verblijden met een bos bloemen voor de verhuizing.











Ook hebben we toen maar gelijk wat steekjes gezet, wat erg gezellig was, zo samen.





Komende woensdag is er weer een Pinksterbloem-ochtend, heel veel zin om weer iedereen te zien!



Dit leuke plaatje zag ik van de week voorbij komen op internet, heel toepasselijk!


Hartelijk dan voor alle lieve en leuke reacties iedere keer als ik wat plaats op mijn blog
Ik wens jullie allen een fijne zondag.


Liefs, Ineke


25 opmerkingen:

Annemiek zei

Gezeloig zo samen even quilten lekker bijkletsen. Die kwart komt ook wel vol, gewoon net als de opdrachten, een paar per week kun je daarnaast nog andere quiltdingen doen. Geniet van je zondag!

Annelies zei

Je gaat goed met je hexjes. Wat een klus hè ?

Kleine Vingers zei

Leuk die kleuren van de winterse hexjes.

foekie's fashion zei

Jaja, je hebt nog heel wat te gaan, maar het wordt mooi hoor.

Quilt Quebbel zei

Wat een "hexen"-klus is het toch! Maar hij wordt mooi. Samen patchen en quilten is altijd leuk. Fijne "zon"-dag en lieve groet.

quiltingmieke zei

Piep wat worden je hexen mooi meid, lekker doorgaan tot
Jij het genoeg vindt.

Heerlijke he de bee s die terug starten, heb er ook
Al twee gehad, zo fijn.
Een hele fijne zondag
Knufknuf

Mieke van Minnen-Kanis zei

Hij wordt heel erg mooi, je winterse".
Wat valt dat opvullen tegen hè, veel meer werk dan je denkt.
Maar iedere keer wat hexen,van komt hij vanzelf af.
Gezellig, samen quilten. Woensdag "mogen" we weer!!
Tot dan ...

Knutselpret zei

Ik zie het als een mega klus !! Maar dar red jij wel 😃gezellig met Betsy en dat in ons mooie dorp wie weet kom ik ook eens langs om kennis te maken .met mijn blogmaatjes 🤔😅

Ingrid zei

Je hexen worden prachtig en je weet: de laatste loodjes.....
Gezellig met zn twee patchen en steekjes zetten, heerlijk!!
Fijne zondag

Betsy's Quilt Blog zei

Ja, het was gezellig! En de bloemen doen het prachtig! Net als de hexjes: ook prachtig. Knap hoe je steeds weer uit je restjes een passend stofje weet op te duikelen. Ben nu onderhand wel heel benieuwd naar jouw voorraad restjes, die moet wel huge zijn ;)

Yvonne zei

Leuk en waar plaatje. Mooi wordt je hexjes top. Weet je hoeveel hexjes erin zitten?

Annie Kingma zei

Gestaag ga je door met de hexjes. Mooi worden de gaten gevuld.
Gezellig bezoek zo samen ook nog steekjes zetten.
Groetnis Annie

Gerda Hartman zei

Het is een hele klus. Maar de aanhouder wint en hij wordt prachtig. Fijne zondag nog.

Heleni zei

Jouw winterse hexjesquilt wordt echt fantastisch Ineke. De kleuren zijn ook zó mooi. Het lijkt me dat je goed moet opletten dat je niet per ongeluk een ander hexje aanzet...hihi
Fijne zondag

quiltverslaafd zei

Schiet al aardig op je winterhexjes heel leuk wordt hij zou de maandagmiddag niet willen missen over van alles kletsen met mijn vriendinnen.
Je spreuk is niet meer dan de waarheid heb ik wel ondervonden de laatste tijd.
Geniet nog even van de zondagmiddag groetjes Leintje

BezigeBijMirjam zei

Je was zeker naar Betsy? Gezellig hoor. Nog "even" doorbijten wat de hexjes betreft.😉🤗

Floor zei

Kan me wel een beetje voorstellen dat je het "hexen" een beetje zat bent. Je hebt er ook al zoveel gemaakt. Maar het is prachtig, ben er gek op om er naar te kijken, maar het maken is niet zo mijn ding. Leuk dat het einde nu in zicht is.

Frederika zei

Het wordt een prachtquilt. Bewonder je om deze klus.

Quiltminizusje zei

Het gaat geweldig goed met de winterse hexjes en de winter is nog niet voorbij.
Fijne week toegewenst.
Christine

Willy zei

Met die winterse hexjes heb je ook wel iets heel moois.
Gezellig om zo samen te handwerken.
Fijne dinsdagmorgen alvast.
Groetjes,

Mir zei

Ik vind je hexjes prachtig, warme kleuren! Heb nu beetje spijt dat ik niet direct heb meegedaan met die Winterhexjes. Heb wel alles opgeslagen dus wie weet...….
groetjes, Mirjam

Marijke zei

Mooi al de hexjes om te zien, een bee blijft gezellig om een hobby te delen!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Marjan zei

Wat wordt jouw hexjesquilt prachtig!! Een genoegen om naar te kijken, elke keer weer!

Quilts and Newf's zei

Pfff, wat een geduld heb jij met de hexagonns, ik zou het niet voor elkaar krijgen dat gepriegel. Maar ziet er prachtig uit.

Jane in Cumbria zei

Prachtig al die hexjes, en zulke mooie kleuren. Je hebt wel geduld!!