zondag 27 januari 2019

Een gezellige Bee

Afgelopen woensdag was onze eerste bijeenkomst dit jaar van de Pinksterbloem-groep.
Heel gezellig allemaal en er is unaniem besloten om nog een extra ochtend in het jaar te plannen, dus van 5 naar 6 maal. Ook weten we dat er in oktober een workshop-mozaïek  erbij komt, waar we allemaal naar uitkijken 😊
We hadden allemaal wat werkjes mee, zal wat foto's laten zien. Kijk maar even mee, maar het zijn er wel veel
                                             




















Prachtig, niet dan? Het ziet er allemaal zo professioneel uit, stuk voor stuk!

Thuisgekomen, kreeg ik ineens zin om foto's te maken van mijn Winterse Hexjes in de sneeuw


De kleuren komen heel mooi uit, geweldig!

Nog een stuk of 40 eraan naaien en dan is het af.

Kijk, zelfs bij de kapster was ik er mee bezig
😵








De volgende keer zal ik de quilt helemaal op de foto zetten., want ja hoor, komende week zijn het de laatste dagen van januari en dan heb ik het zeker af.
Yeahhh...
Afbeeldingsresultaat voor grappige bewegende emoticons

Het project wat ik dan wil gaan maken ligt al klaar en ook de stofjes (gedeeltelijk) erbij gezocht.


Liefs, Ineke





26 opmerkingen:

Knutselpret zei

Wat mooi allemaal en tuuuuuuuurlijk ligt het volge de alweer klaar 😅

Annelies zei

Leuk al die foto's en succes met de laatste loodjes !

Yvonne zei

Prachtig, je hexjes in de sneeuw! En wat een mooie dingen worden er gemaakt in de groep! Een inpirerende dag.

Anoniem zei

Schitterend allemaal. Jouw quilt in de sneeuw is prachtig. Nog maar 40 een dan klaar, echt goed van je. Ik ben benieuwd naar je volgende project.

Annemiek zei

Best een grote groep zo te zien aan de foto's en zo leuk al die verschillende werkjes en stijlen. Veel plezier met de laatste hexjes. Fijne zondag

Tineke Machiela zei

Zo daar hoef je je niet te vervelen,ogen te kort met al die mooie werken allemaal,en ja je eigen hexentop gaat af komen😉, ben al benieuwd wat het volgende word....
Succes...

Ingrid zei

Wat een prachtige werkstukken zeg.. een Bee is zo leuk en gezellig en het inspireert je om eens iets anders te doen dan je normaal zou doen. Je winterse hexen zijn echt prachtig.. en ik ben benieuwd naar je nieuwe werk !!

Quilt Quebbel zei

Wat een prachtige werkstukken allemaal!
Gewéldig hè, zo'n Bee. Zoals je weet Bee ik even op afstand, hihi.
Al die diverse werkstukken geven mij wel inspiratie. En wat is jouw hexen-werk mooi. Succes met die laatste tientallen!
Fijne zondag en lieve groet.

Floor zei

Wat een prachtige quilts zijn jullie aan het maken.
Mooi de hexjes in de sneeuw. Ben benieuw wat je gaat maken.

Anoniem zei

Mooie quilts om te zien, de naam pinksterbloem doet me eerder denken aan een evangelische afdeling.

Gr Petra.

Craftluver zei

Mooie werkjes allemaal en je winterse hexjes worden echt heel vrolijk met dat oranje, meer herfstig als winters, denk ik dan. Ben heel benieuwd als ie helemaal af is! Hij is nu al een plaatje! En foto's in de sneeuw doen het altijd goed! Net of de quilt dan ineens nog meer tot leven komt.

Annie Kingma zei

Het is een grote groep De Pinksterbloem zeker. Mooi werk allemaal,
En jou hexen komt helemaal goed.
Ligt zo gevouwen al mooi te pronken.
Goede nieuwe week.
Groetnis Annie

Betsy's Quilt Blog zei

Leuk die overzichtsfoto's. Ben ik er toch een beetje bij geweest,want het was te glibberig om door de bossen naar Apeldoorn te gaan. Zo jammer. Maar komende week hebben we herkansing. Nu al zo'n zin in! Kan ik de hexjes van dichtbij zien. Zo mooi! Fijne dag👋

Betsy's Quilt Blog zei

Dag Petra, de bee was eerst in een straat/ buurt die de pinksterbloem heet. Vandaar. Heeft dus geen link met Pinksteren.

quiltverslaafd zei

Niks teveel gezegt Ineke wat en beauty passeren er weer en je winter hexjes prachtig wel een flinkert zo tezien had hem kleiner in gedachten😄
Ben benieuwd wat je nieuwe project gaat worden. Groetjes Leintje

Dientje zei

Leuke dingen van de Bee deelnemers. Je winterse hexies schieten al lekker op. Bij mij stagneert het. Ik ben druk bezig met een applicatierand voor een andere quilt. Hexie komen vanzelf weer. Groet, Dientje

Christine zei

Wat zijn de winterse hexjes MOOI in de sneeuw.
Wat zegt de kapster over je ijver????
Groet christine

Quiltminizusje zei

Wat zijn de kleuren van de winterse hexjes MOOI in de sneeuw.
Wat zegt de kapster over je ijver????
Groet christine

Gerda Hartman zei

Prachtig zeg al die quilts in wording. Benieuwd wat je nieuwe project gaat worden.

Elizabeth zei

Het duizelt me gewoon als ik naar al die hexagonnen kijk... en wat zijn ze klein!
Maar ook het andere werk; schitterend....
Leuk om zo'n bee-groepje te hebben, dat lijkt me ook heel motiverend.
Groetjes, Elizabeth

BezigeBijMirjam zei

Een èchte Winterse foto van jouw hexjes. De sneeuw heb ik gemist, maar de winter is nog niet voorbij. Ontzettend mooie projecten van jullie quiltgroep. Erg motiverend. 🤗

miekequilt zei

Wat veel verschillende technieken, leuk om te zien dat iedereen op haar eigen wijze bezig is.

Marjan zei

Wat mooi allemaal! Zo inspirerend. Succes met het laatste stukje van de hexjes. Het wordt echt een prachtquilt!

Willy zei

Wat leuk om te zien dat je zelfs bij de kapster met hexjes bezig bent.
Mooie verschillende quiltwerkjes van de bee.

Marja Rijnsburger zei

Inspirerend zo'n bee, en dan maar niet zelf overal aan willen beginnen 😃.
Succes met de laatste loodjes van de winterse hexjes.
Groetjes Marja

Ria, zei

Wat een prachtige werken allemaal, Ineke. En ik ben nog steeds weg van je 'winterquilt'.... Zó mooi. Veel plezier met je volgende projekt.