zondag 25 november 2018

Even wat anders...

...voorbereiden.






Alvast een stapel lapjes snijden!





Mooie vrolijke kleurtjes   
                                   

gekregen van een lieve quiltster💖
                                                                     















Maar ondertussen toch langzaamaan wat steekjes gezet, want er zit verbetering in mijn schouder/nek. Dit is punt nummer 3,dus nu kan ik verder met de laatste punt   😋   
     



                                                                     
Liefs, Ineke





                                                                                                                 

                 


19 opmerkingen:

Else zei

Wat een vrolijkerd ben je aan het maken!! Veel naaiplezier zwaaizwaai

Marja zei

Ja die Schering en Inslag wil ik ook nog eens maken, fijn dat het wat beter gaat met je nek!

Groet

Annemiek zei

Ja leuke quilt is dat. Kun je lekker veel scraps in kwijt. Goed weekend?

Anoniem zei

Fijn dat het ietsje beter gaat net je nek en schouder.
Leuk patroon en mooie stofjes.
Mooie hexa’s en succes met je laatste hexapunt.

Annelies zei

Een hele leuke quilt. Voorzichtig met snijden, want ook dat belast !

Phebe and Jane zei

Leuke stoffen!

Knutselpret zei

Dat ziet er veelbelovend uit.

Floor zei

Dat patroon van die Schering en inslagquilt heb ik ook gekocht.
Maar of ik die ook ga maken.... soms blijven patronen gewoon liggen bij mij, dan zie ik weer wat anders...
Eerst maar wat oudere projecten afmaken.

Annie Kingma zei

Het ziet er mooi uit je nieuwe uitdaging.
Vrolijke stofjes.
Fijn dat je schouder weer wat beter is.
Fijne zondag verder,
Groetnis Annie

Ingrid zei

Fijn dat je nek weer mee wil werken !! Mooie kleuren lapjes voor je S&I

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk voor je dat het vooruit gaat met nek/schouder. Zo'n leuke quilt "de schering en inslag". Bij de laatste workshop voor deze quilt bij Schering en Inslag in Woudrichem was ik ook met een paar quiltvriendinnen. Het begin is er, maar veel verder ben ik nog niet. Één van mijn Ufo's.😉🤗

Gerda Hartman zei

Heerlijke kleurtjes!

Tineke Machiela zei

Wat een avontuur,dat gaat vast een hele vrolijke quilt worden...maar doe nog te snel en te veel met de schouders enz...
Veel plezier ....groetjes.

Frederika zei

Dat zijn vrolijke stofjes, die je gebruikt. Mooi hoor.
Fijn dat je schouder aan de beterende hand is

Marjan zei

Da’s een leuk patroon! Met die vrolijke stofjes succes verzekerd!

Yvonne zei

Wat Klein! 20x30cm. Knap hoor. Fijn dat het beter gaat.

Elizabeth zei

Heerlijk zo'n stapel lapjes... kun je weer aan de slag. Maar dat van je schouder is minder. Het is best moeilijk om ontspannen te zitten werken...
Groetjes, Elizabeth

miekequilt zei

Wat een leuke en vrolijke quilt,zeg. Wel even puzzelen,lijkt me, maar dan heb je wel een hele mooie quilt.
Rustig aan blijven doen hè, met je schouders.

Quiltminizusje zei

Wat een leuke lapjes heb je gekozen voor je stapt quilt. Succes ermee.
Groetjes christine