zondag 18 november 2018

Een gezellige bijeenkomst

1/4 van een tekening als voorbeeld
Afgelopen woensdag hadden we de laatste bijeenkomst van onze groep "de Pinksterbloem" en zoals ieder jaar hebben we een "Show and Tell". Omdat de groep best heel groot is en ook nog andere onderwerpen op tafel kwamen 😊, mocht iedereen 1 quilt showen. Onze groep is namelijk behoorlijk gegroeid en we hadden alleen de ochtend maar. Ik had mij opgegeven voor de koffie en thee te halen en serveren, dus heb ik niet alles meegekregen. Dus dames, sorry dat ik niet veel weet te vertellen bij elke foto, maar geniet van deze beauty's. Zal even showen waar ik foto's van heb gemaakt.
voor een kattenliefhebber 🐱
blad van een plant, met allemaal nerven
geweldige quilt,
gemaakt voor op een bank


the challenge
heel bekend patroon


zo'n mooi patroon

message in a bottle van Anita

crosses...van Jeanne

mooi!!!

een kinder quiltje


2 kussens en een tafelkleedje voor buiten

3 winterse hexjes bij elkaar









tafelloper + achterkant

 Het was erg gezellig, deze ochtend, veel gekletst en inspiratie opgedaan.


Hartelijk dank voor de zovele reacties op mijn blog van vorige week 😘





Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

Annemiek zei

Leuk zoveel verschillende werken op de bee dat geeft altijd weer veel inspiratie. Gaat het een beetje beter met je schouder?

Bertiebo zei

Nou dat snap ik, van die inspiratie. Wat prachtig allemaal, Ineke!

miekequilt zei

Wat een mooie quilts. Dat was veel bekijken en bewonderen, denk ik. En ik zie veel winterse hexjes.

Anoniem zei

Wat mooi toch allemaal. Is toch heel gezellig als de groep groot is. Jammer dat jezelf weinig meegekregen hebt. Maar ‘benzine’ (koffie en thee) is natuurlijk wel nodig. 😉

Annelies zei

Mooie quilts !

foekie's fashion zei

Wat een mooie werkstukken!

Gerda Hartman zei

Mooi zeg. En leuk die verschillende Winterse Hexjes bij elkaar.

Annie Kingma zei

Prachtig mooie quilts.
Ik zie ook een 365 dagen quilt, die is ook mooi.
Heb die zelf ook gemaakt, maar aangepast met eigen inbreng.
Een van onze zonen heeft hem nu.
Groetnis Annie

Knutselpret zei

Wow wat mooi zeker mooi handwerk dat quilten van jullie

Dientje zei

Wat mooi al die quilts, zoveel verschillende. Leuk ochtend zo te lezen. Gr. Dientje

Bertiebo zei

Ineke, dankjewel voor je advies wat betreft die beveiliging op mijn blog. Ik heb precies gedaan wat je zei, dus nu moet ik hopen dat het goed zit. Misschien als jij kijkt, kun je zien of het nu oke is. Verder wil ik jou graag de kaart van Annegreet van Bergen sturen. Maar dan moet je mij wel even je adres mailen. bettievdgriend@hotmail.com
Groet van Bettie.

Elizabeth zei

Dat zijn heel veel beauty's! Er wordt toch veel moois gemaakt...
En ja, er moet ook voor de inwendige mens gezorgd worden!

BezigeBijMirjam zei

Hele mooie projecten. Toch nog tijd gehad tussen het koffie en thee serveren door om voor ons deze plaatjes te schieten. Al verbetering door de fysiotherapie?🤗

Tineke Machiela zei

Wat prachtige te zien al die mooie quilts,tops enz..vooral de diverse hex toppies😉leuk hoor ...
Groetjes...

Floor zei

Heerlijk hè, al die mooie quilts te bekijken en de verhalen er bij te horen.
Jij was maar druk en kon niet alles zien, dat is wat minder, maar er bleef genoeg over en de koffie, daar was iedereen vast ook heel blij mee.
Jammer dat het de laatste bee was, maar die gaat vast verder in het nieuwe jaar.

Frederika zei

Wat veel prachtig werk.

Christine zei

Leuk zo’n grote bijeenkomst, veel te zien.
Jammer van je nek en schouders. Tip: als je aan de werktafel zit een timer aanzetten en daarna even weglopen van je tafel.
Groetjes christine