zondag 5 augustus 2018

Snikhete verjaardag

Van de week was ik jarig, het was warm, de wind ook, we zaten de hele dag buiten in de schaduw, toch zijn we verbrand. Hoe dat nou kan  πŸ˜‹πŸ˜¨πŸ˜°. Omdat ik met de "verjaardagspost"mee doe, kon ik enveloppen openen. Ik zit bij groep nummer 5, 15 deelnemers totaal, dus mocht ik er 14 openen. Maar...ik mis er nog 1. Inmiddels een berichtje gehad van betreffende persoon, ze heeft het 4 dagen voor mijn verjaardag op de post gedaan, maar het is nog niet binnen. Erg jammer πŸ˜“



Ben heel blij met de leuke lapjes en kleine verrassinkjes in iedere envelop, dames, hartelijk bedankt!


Wat ik ook kreeg was een Yazzii tasje van mijn schoonmoeder, ben nu helemaal up-to-date πŸ˜‹πŸ˜‚, makkelijk om van alles overal mee te slepen, natuurlijk ook met onze vakanties.







Langzaamaan ben ik er spulletjes, zoals garen, scharen, naalden enz er in doen.

Ben helemaal happy en de kleur is zo mooi!!!😍



Van de week ben ik begonnen met de inhaalslag van het project van Annelie, de Winterse Hexjes.

van Marianne


Links, die van mij, rechts die van Marianne. Zover loop ik nog achter (zie buitenste rand, binnen de gele laatste rand)
Heb expres dus een aantal weken gewacht, daarna nog vakantie tussendoor, dus heb nog best wat te doen, de komende weken. Maar het komt vast goed!




Mijn (voor)uitzicht met warme dagen, benen languit, handwerkje erbij, veel water en handwerken maar πŸ˜‹

Fijne zondag


Liefs, Ineke  

19 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Nog van harte gefeliciteerd Ineke. Ook een Leeuw dus. Ik ben morgen jarig. Gezellige post heb je gekregen. Ik heb al een paar mooie Kaarten van mijn zus en vrienden ontvangen. Die laat ik lekker nog een maand staan. Jouw hexjes worden mooi. Je bent net iets verder dan ik nu ben. Die van Marianne is ook prachtig van kleur. Er staat niets van op haar blog. Fijne zondag! πŸ€—

Heleni zei

Met de winterse hexjes doe ik niet mee Ineke, maar wat zijn ze leuk van jou. Ik volg het wel. De leukste kleurencombinaties komen voorbij.
Schattig tasje heb je gekregen. Ze zijn er in allerlei kleuren en maten.
Die te hete zomer houdt maar niet op hè. Het zou fijn zijn als het een paar graden minder zou zou zijn...maarja, we moeten het er mee doen...
Fijne zondag, lekker handwerken

Annelies zei

Komt vast goed met de inhaalslag. Zulke grote weekopdrachten zijn het niet. Succes !

christine zei

Gezellig blogje weer en ook een Leeuw van harte gefeliciteerd als nog. Fijn zo.n tazzie he ik heb er ook een gebruik hem voor mijn borduurwerk . Ik heb ook een ..wallet.. die vouw je op die vindt ik makkelijker voor patch work. .
Fijne zondag .en geniet van het mooie weer.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent heerlijk verwend. Ik ga nu even op internet zoeken wat een yuzitas is. Handig zo tas.
Fijn dag en groetjes Renske

Anoniem zei

Nah, ik bedoel natuurlijk een Yazzii tasje. πŸ˜‰

Floor zei

Van harte gefeliciteerd Ineke! De leuke maar snikhete dag heb je al achter de rug, maar ik wens je nog wel een heel gezond nieuw levensjaar toe.
Heb nog nooit van een Yazzii tasje gehoord, maar het ziet er leuk en handig uit.
En dan heerlijk al die kaarten krijgen, ben er ook zo gek op. Lapjes er bij komen altijd wel van pas.
Vandaag gelukkig een wat koelere dag, maar het wordt weer warmer :-(
Toch maar lekker met de hexjes aan de gang, handwerken is altijd fijn om te doen.
Groetjes,
Floor

Mieke van Minnen-Kanis zei

Nog van harte gefeliciteerd. Was wel een bijzonder warme verjaardag.
Lekker rustig aan hexjes inhalen.
Ben ook nog niet helemaal bij....
Komt wel.
Hexze, πŸ˜‰ Mieke

Conny's-blog zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, heerlijk om die buiten te kunnen vieren toch.
Leuk al je verjaatdagslappies. Je winterse hesjes worden echt mooi, ga er maar snel mee verder.........liefs.conny

Marijke zei

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloooriiia in de gloriiaa, hieperdepiep hoera, alsnog van Harte Gefeliciteerd! (je kan het beter lezen dan horen want ik zing vals hihi)
Leuk al de lapjes en maaksels veel plezier met patchen!
Lieverd hoop dat het vanaf nu beter gaat en je de wind mee hebt!
Lieve XX groetjes van Marijke

Tineke zei

Leuk om lapses verjaardagspost te ontvangen, je bent goed verwend met de lapjes en leuke hebbedingetjes.
De winterse hexjeslen ook hier een aantal weken achter, veel te warm nu, binnenkort hoop ik net als jij een inhaalslagte maken.
Liefs van Tineke

Annie Kingma zei

Op FB je al geluk gewenst met de verjaardag.
Wat gezellige post als je bij een club bent
Yazzii tas had ik nooit van gehoord, even op internet gekeken.
Reuze handig een mooie kleur ook.
Je hexjes zijn mooi, ook die er naast staan.
Nog een hele poos te gaan en dan ben je wel weer bij.
Loop ook iets achter, komt wel weer bij.
Fijne nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie

Yvonne zei

Nog gefeliciteerd Ineke, leuk om zoveel post te ontvangen. Keep Cool deze dagen!

Judith zei

Oh oh ‘te laat’, maar als nog van harte gefeliciteerd. Oh en post wat niet aankomt....... dat gebeurd nog vaker dan je denken zou!

Ageeth Dorsman zei

Volgens mij ben ik tot mijn grote schaamte en het (door de hitte en drukte) weinig op social media zitten, helemaal vergeten jou te feliciteren met je verjaardag! Dat kan natuurlijk echt niet... Dus bij deze alsnog, en van harte gemeend, een dikke verjaardagsknuffel en de allerbeste wensen voor een mooi, gezond en creatief nieuw levensjaar. En met dat creatieve zit het wel goed, zie ik...
Groetjes van Ageeth.

Yvonne zei

Ineke, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Je bent verwend :o)

Groetjes, Yvonne

Guusje, zei

Wederom gefeliciteerd. Mooie cadeaus heb je gekregen. En wat wordt de winterse hexjes mooi.

Sylvia`s Quilts zei

Ook een beetje aan de late kant, maar: "Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!"
Leuk om al die enveloppen met verrassinkjes te ontvangen.
Groetjes Sylvia.

Shirley zei

Wat een verwennerij, al die zachte envelopjes uitpakken en aaien. Mooie hexjes, lekker in je eigen tempo doen.