zondag 10 februari 2019

Ben van alles kwijt

Ja, ik ben van alles kwijt. Om te beginnen, mijn energie. Na 1 week behoorlijk de griep gehad te hebben, probeer ik weer wat te doen, maar mijn energie is laag, oftewel, geen
Ben gisteren wel begonnen met mijn volgende project, de lapjes lagen klaar en ik dacht zo, langzaamaan dan komt het wel goed.
Maar ik ben zo een, zodra ik ergens aan begin, moeten er gelijk resultaten te zien zijn. En ja hoor, ben weer eens wat kwijt, het rol-wieltje waar je over de lijntjes "rijd"zodat je het makkelijk aan de goede kant kunt zien waar je moet omslaan. Alles op de kop gezet, nog steeds niets gevonden. Verdorie (excuse me) waar ligt dat ding nou๐Ÿ˜•













Nou, dan maar eerst alles aan elkaar naaien en dan zie ik wel verder.

Maar het liet mij niet los, dus weer alles op de kop gezet en ja hoor, eindelijk!!! Inclusief "been", waar je ook die lijntjes kunt "vouwen" ๐Ÿ˜“

Nou ja, wat stom, ondertussen is het alweer bijna 5 uur in de middag, heeft het ook geen zin meer!






Okรฉ, heb even van mijn eerste "Dresden"cirkel wel de lijntjes gedaan, hier zie je het duidelijk!

Zes van deze cirkels moet ik maken, voor het nieuwe project, daarna appliceren. Alleen weet ik niet of ik 6 verschillende achtergrondjes doe of alles hetzelfde. Even kijken hoeveel achtergrondstof er is, of het genoeg is voor het hele project. Daarover meer, de volgende keer ๐Ÿ’›๐Ÿ’š



En? Kunnen jullie het al wel zien welke van de 2 het is geworden?





Liefs, Ineke
P.S. Voor degene die hier reageert, het spijt me, maar elke reactie wordt pas geplaatst zodra ik het goedkeur. Krijg weer te vaak spam en alles wat ik ook probeer, zelfs blokkeren, lukt al niet meer.


24 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Mooi nieuw project. Heel herkenbaar. Ook regelmatig iets kwijt. Fijne zondag verder.

Annelies zei

Doe rustig aan. Ik hoor van meerdere kanten dat het een gemene griep is. Succes met je nieuwe project.

Annemiek zei

Gelukkig ben je weer wat beter. Als je weer interesse hebt in quilten gaat het de goede kant op. Wel goed uitzieken hoor.

foekie's fashion zei

Iets kwijt zijn...heel bekend hoor, je bent met zoveel bezig...ligt ergens onder of zo. Maar je ziet, komt terecht. Leuke quilt ga je maken. De linker op de foto.

Knutselpret zei

Wat het huis zoek maakt zoekt het huis ook weer op lijfspreuk van moes. En ja ik ben ook wel eens iets echt kwijt ha ha vooral sokken ๐Ÿ™ˆ

Heleni zei

Kun je niet uitstaan dat je iets kwijt bent, chagrijnig word je ervan...
Maar je 1e Dresden is prachtig geworden. De kleurtjes zijn erg mooi.
Ik krijg tegenwoordig ook vaak reakties in een voor mij niet te lezen taal. Ik heb ze nu ook geblokkeerd, dus het helpt niet, zeg je. Ben benieuwd.
Fijne zondag

Ingrid zei

Kwijt raken..praat me er niet van..komt mij te vaak voor..punt is dan wel dat je weer andere dingen "terugvindt " .... rustig aan hoor, eerst helemaal griepvrij worden..

Carin zei

het wil hier ook nog wel eens voorkomen dat ik iets niet kan vinden, niet vaak gelukkig. Wordt wel een mooi quiltje.

Freubelsien zei

Herkenbaar hoor en je project wordt mooi .
Soms zoek je een hoedje en ligt het heel dicht bij . En erger nog koop je eindelijk het nieuwe tooltje , ligt het bij thuiskomst gewoon in me naaidoos.

Craftluver zei

Gelukkig heb ik van iets kwijt raken niet al ta vaak last. Vroeger wel, maar sinds ik weet dat ik super veel vergeet en alles moet vast leggen en op vaste plekken opbergen heb ik nu alles zo georganiseerd dat ik dus voor alles een vaste plek heb en daar het dus ook terug leg. Doe ik dat niet dan zoek ik mij ook een ongeluk ja. Maar daar pas ik nu wel wat meer voor op! Ik ruim dus ook regelmatig flink mijn hobbykamer op zodat het netjes en voerzichtelijk voor mij blijft. Anders loop ik meer te zoeken als dat ik effectief iets leuks aan het doen ben! En dan is het geen hobby meer he? Fijn dat de griep je zo nsle verlaten heeft, ook al is je energie nog ver te zoeken. Mij helpt het vaak om langzaam aan wat extra te gaan wandelen en zo mijn conditie weer wat op te bouwen. Je wilt toch weer wat kracht hebben in maart nietwaar?

Je dresden zijn trouwens prachtig! Ik ben ook gek op dat wieltje!
Heb je nog een mailtje gestuurd. Groetjes en fijne zondag. Marianna

christine zei

Oh wauw wat gezellig je dresden plates cirkels .
Ik vond jรณu juist het type alles netjes georganiseerde haha .nooit wat kwijt .

Annie Kingma zei

Hallo Ineke, doe maar even rustig aan, komt je energie ook ten goede.
Zo herkenbaar voor mij, wil soms ook alles doen, en dan mis je iets wat je echt nodig hebt.
Mooie cirkels worden het, zo te zien het linkse pakket. Succes met dit nieuwe project.
Groetnis Annie

Quiltminizusje zei

Wat is de foto mooi bovenaan je blog met de hexjes.
En voor je Dresden heb je ook een mooie kleurenpalet.
Groetjes christine

Yvonne zei

De griep zat vast nog in je hoofd, Ineke. Gelukkig heb je je attributen weer gevonden. Prachtige Dresden plates ben je aan het maken. Mooie stofjes en kleuren. Nu lekker verder opknappen!

Floor zei

Niet leuk die vermoeidheid, en dan ook nog iets kwijt. Kost veel energie dat zoeken, maar.... gevonden!
Fijn weer een nieuw project!
Wens je veel beterschap (het weer werkt nou niet bepaald mee) :-(

Mrs. Sutherland zei

Hoop dat je energie snel weer terug is. Wel weer heerlijk, een nieuw project! En dat kwijt zijn, ach, ik vraag me wel eens af hoe veel tijd iemand in zijn leven zoekt naar verdwenen dingen. Ik een berg tijd in elk geval. Je stofjes zijn schattig, dus het wordt vast een mooie Peaches!
Groet van Mar

Judith zei

Heel herkenbaar dit! Dat overkomt mij ook altijd. Gelukkig is het weer terecht, zeker in een van die handige bakjes?! Hopelijk vind jij je energie ook weer snel terug. Dat half bakken zijn is ook niet fijn.

Elizabeth zei

Rustig aan hoor na zo'n griep... Dat je tijdelijk wat minder energie hebt, hoort er nog bij.
Wat een handig wieltje heb je! Ja, en als je het dan kwijt bent... oef, ik ben ook zo ... alles op z'n kop..daarna nog harder balen dat je het niet kon vinden...
Maar gelukkig is het weer gevonden!
Succes met je mooie quilt...

BezigeBijMirjam zei

Fijn dat het weer beter gast met je. Het wieltje weer gevonden, nu nog jouw energie. Mooie kleuren de Dresden cirkel. ๐Ÿค—

quiltverslaafd zei

Beterschap met de griep heel herkenbaar weer eens wat kwijt te zijn.
Wat een mooi patroon heb je gekozen kan je veel restjes in kwijt groetjes Leintje

Willy zei

Iets moeten zoeken is zonde van de tijd, maar soms is het niet anders. Je kunt er nu weer mee verder. Beterschap!

Mir zei

prachtige stofjes gebruik je voor je dresdencircels, gaat vast een hele mooie quilt worden. Ik hoop dat je inmiddels je energie een beetje hebt teruggevonden. Schijnt lang te duren zegt iedereen, maar als het elke dag ietsjepietsje beter gaat dan komt het goed.

Jane in Cumbria zei

Prachtig, die Peaches quilt! Het wordt mooi! Vervelend he als zoiets opeens weg is! Dat overkomt my ook!

Madammeke Ongeduld zei

wat grappig ben ook altijd iets kwijt
maar wat zijn je quilts mooi