zondag 14 oktober 2018

Toch maar...

Eigenlijk had ik besloten om geen blogje te schrijven, maar nu ik zo'n heerlijke dag heb gehad, toch even wat schrijven.

De Winterse Hexjes, waar ik de laatste tijd alleen maar mee bezig ben, is aardig opgeschoten, eerste punt is bijna klaar. Ik moet wel bekennen dat ik telkens bezig ben met kleurtjes, stofjes en keuzes te wijzigen. Dan maak ik weer wat foto's en dan wijzig ik het weer 😟 Ik wordt er zo "moe"van 😜 Maar nu het eerste punt al zover is, moet ik weer even bezig met hexjes rijgen.



Oké, hier is het dan










En dan met het middelste gedeelte erbij
(sorry voor de slechte kwaliteit, bij lamplicht gemaakt)



Allemaal restjes, maar ik denk dat ik toch best wel veel hexjes van kan maken.








En nog even wat foto's gemaakt tijdens een heerlijke fietstocht vanmorgen.


                                                           

















Het was echt heerlijk, ik heb genoten van prachtige kleuren en het warme weer.
Van de week ook nog een paar foto's van bloemen in mijn tuin gemaakt, geniet maar mee







Voor iedereen wens ik een geweldige week.


Liefs, Ineke


16 opmerkingen:

Annelies zei

Wat worden je hexjes leuk en mooi van kleur !

Dientje zei

Ja de hexjes maken wat los, schuiven met kleuren en motieven. Wat een heerlijke fietstocht heb je gemaakt. En prachtige bloemen. Groet, Dientje

Ingrid zei

Prachtig fietstochtje gemaakt..en je hexjes. Dapper hoor!!

Gerda Hartman zei

Mooi je hexjes. Moet nu ook steeds keuzes maken, maar dat is niet erg. Prachtig is het nu buiten. Wij hebben ook genoten en waren een weekendje weg met vrienden. In oktober in een korte broek! Fijne week.

foekie's fashion zei

Je winterse hexjes worden mooi hoor. Van dat uitzoeken word je idd erg moe van, toch maar verder gaan hoor. Mooie foto's van je fietstocht.

Else zei

Fijn dat je toch weer geschreven hebt! Je hexjes worden schitterend en je fietstocht heerlijk en dat ik oktober. Zwaaizwaai

Anoniem zei

Prachtige hexjes en wat een mooie kleuren. Heel leuk om die van je restjes te maken. Veel plezier ermee.

Tilly zei

Prachtige bloementuim heb je nog in het najaar. Je hexjes worden erg mooi.
Groetjes.

Floor zei

Komt vast wel helemaal goed met de hexjes Ineke.
Je hebt nog veel mooie bloemen in je tuin zie ik.
Dahlia's, daar hou ik zo van, maar helaas eten de slakken ze hier binnen de kortste keren met de grond gelijk.

Annie Kingma zei

Helemaal mooi de hexjes. Inderdaad passen kiezen en meten telkens weer.
Heb er nog geen voorstelling van wat er allemaal aan moet nog als de punten klaar zijn. Prachtig mooi weer, en wij fietsen geregeld. Mooi de foto´s.
Goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie

Elizabeth zei

Je hexagonnen kleuren net zo prachtig als de natuur die je tijdens je fietstocht wist vast te leggen op de foto's!
Wat heb je nog mooie bloemen in je tuin staan, vind het altijd zo heerlijk om nog een beetje kleur te zien tussen het groen...
Groetjes, Elizabeth

Knutselpret zei

blijf jij toch maar blogjes schrijven mooie foto's en respect voor zoveel hexjes wat een mooi patroon

Yvonne zei

De hexjes zijn mooi, net als de natuurfoto's.
Jij ook een fijne week gewenst!
Groetjes,
Yvonne

Shirley zei

Mooi zo met die hexjes, je ziet hem groeien, net als de tuin, er bloeit ook nog lekker veel bij jou, genieten met deze mooie herfst.

Tineke zei

Het blijft inderdaad puzzelen met de hexjes, hij wordt erg mooi.
Het heerlijke weer blijft maar aanhouden, ook nu schijnt de zon weer, heerlijk.
Liefs van Tineke

Yvonne zei

Mooi worden je hexjes! En wat hebben jullie hier ook een prachtige week gehad met die mooie nazomer die maar blijft duren!